بررسی ام.وی.ام X22 از نگاهی دیگر+تصاویر

پرشین خودرو: خودرو ام.وی.ام X22 بر طبق شواهد از طراحی جوان پسندی بهره می برد که به خوبی حس سر زندگی و به روز بودن را به مخاطبان خود منتقل می کند.

به گزارش «پرشین خودرو»، بر اساس شعار "حس جوانی"، خودرو ام.وی.ام X22 از نظر فضای داخلی، مشخصات فنی، قدرت، مصرف سوخت و جوانب دیگر در جایگاه بالاتری نسبت به هم رده های خود قرار گرفته است که اصطلاحاً برای شرکت مدیران خودرو ستاره ای درخشان در بازار خودروهای کراس اوور خواهد بود.
با معرفی خودروی MVM X22، شرکت مدیران خودرو دامنه گسترده ای از محصولات را در اختیار خواهد داشت تا همراه با خدمات و شرایط مختلف به مشتریان ارائه کند.
طراحی این خودرو با بهره گیری از مفهوم "زندگی در حرکت" با الهام از طبیعت، توسط تیمی جوان، گلچینی از مراکز برتر طراحی دنیا طراحی شده است.
این تیم با بررسی و مطالعه دقیق تمامی جوانب زندگی یک جوان، از جمله تفریحات، عادات و استانداردهای زندگی روزمره، تمام بخش های این خودرو از جمله داخل، بدنه و سیستم فنی را طراحی کرده اند به طوری که پاسخگوی تمام نیاز های روزمره ی این قشر باشد.
استفاده از تکنولوژی هیدرودینامیکی برای طراحی بدنه (HDS) حس هماهنگی قابل توجهی را منتقل می کند.
طراحی زیبای جلو پنجره و هماهنگی خوب آن با چراغ های جلو، موجب خلق چهره ای قدرتمند و جسور برای این خودرو شده است.
رکاب ها و فلاپ های این خودرو نیز ظاهری عضلانی تر به این خودرو بخشیده است. همین طور بدنه دو رنگ این خودرو این خودرو را از حیث جذابیت "منحصر به فرد" کرده است.

 

طراحی داخلیMVM X22 نمایی از معماری نا متقارن و نفوذ متقابل ساختاری از دو طرف خودرو را دارا می باشد که با تلفیق دو رنگ مشکی و نارنجی جذابیت این خودرو را چند برابر و آن را با روحیه جوانان متناسب تر کرده است.
در داخل این خودرو شاهد حضور محسوس یک ال.سی.دی 8اینچی لمسی هستیم که امکاناتی چون موبایل مپینگ، GPS و سیستم پخش و ... را به راننده ارائه می کند.

 

خودروی MVM X22 مجهز به موتوری 1.5 لیتری است که با توان 105 اسب بخار حرکت می کند.
تجهیز این موتور به سیستم VVT باعث نتیجه مناسبی از قدرت و مصرف سوخت شده است.
این مشخصات نه تنها باعث ایجاد حس رضایت مندی در راننده می شود بلکه سوخت ترکیبی را نیز حدود 5.9 لیتر در هر 100کیلومتر نشان می دهد.
با در نظر گرفتن تجربه رانندگان جوانان، مهندسان طراح این خودرو را مجهز به سیستم کنترل و امنیت کافی کرده اند.

 

 

ارتفاع این خودرو از سطح زمین 186 میلی متر است که موجب ارائه رانندگی دلپذیر و کنترل منعطفی در این خودرو شده است.
این خودرو همگام با استانداردهایCNCAP طراحی شده است که به طور مثال می توان به وجود میله ایمنی ضربه گیر جلوی این خودرو و ایربگ های جلو اشاره کرد که امنیت مسافران را از هر حیث تضمین می کند.
MVM X22 نمونه ای دیگر از محصولات شرکت مدیران خودرو است که پس از MVM X33S آماده معرفی است که با تاکید بر شعار "حس جوانی" قصد دارد جایگاه خود را در بین تمامی اقشار جامعه از جمله جوانان و تمام افرادی که حس جوانی را در قلب خود حفظ کرده اند، ایجاد کند.
این خودرو نمونه کاملی از دنیای مد و زیبایی و روح جوانی در تمام جوانب از جمله طراحی داخلی و بدنه و همین طور مشخصات فنی ارائه شده است که انتظار می رود با معرفی این خودرو، شاهد کسب سهم قابل توجهی از بازار این سگمنت توسط شرکت مدیران خودرو باشیم که با شرایط متنوع بر تعداد مالکان جوان خودروهای شاسی بلند بیافزاید.

 

کد خبر 65448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha