حضور کدام خودروسازان در نمایشگاه خودرو تهران قطعی شد+اسامی

پرشین خودرو: تاکنون 18 شرکت خودروسازی(واردکننده و تولیدکننده) حضورشان در نمایشگاه خودرو تهران را قطعی کرده اند.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، در حالی که کمتر از 50 روز تا برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب فرصت باقی مانده است، حضور 18 شرکت در بخش خودرویی این نمایشگاه قطعی شده است.


براساس این گزارش، حضور شرکت‌های زیر در نمایشگاه خودرو تهران نهایی شده است:
آرین موتور پویا(میتسوبیشی)، آرین موتور تابان(دی اس)، آسان موتور (هیوندای)، اطلس خودرو (کیا)، ام جی پارس(ام.جی)، نگین خودرو (رنو)، ایرتویا (تویوتا)، پرشیا خودرو(ب ام و)، مدیران خودرو (ام.وی.ام و چری)، کرمان موتور (هیوندای، لیفان و جک)، مجتمع صنعتی ماموت (اسکانیا و فولکس)، خودروسازی کارمانیا(بی.وای.دی)، سایک موتور چین (MG)، آذهایتکس (ماز) و سروش دیزل مبنا (کامیونت و مینی‌بوس‌های هیوندای).
این گزارش می افزاید: شرکت های توان خودرو جی و شرکت صنعتی برلیانس ارس قصد دارند با رونمایی از برندهای جدید در نمایشگاه حاضر شوند. علاوه بر این، بخش عمده‌ای از شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه قرار است محصولات جدید خود را در نمایشگاه معرفی کنند که این مسئله بر جذابیت‌های نمایشگاه خودرو تهران خواهد افزود.
مذاکرات برای حضور دیگر شرکت های خودروسازی در این نمایشگاه ادامه دارد و طی روزهای آینده و با نهایی شدن حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه، اطلاع‌رسانی‌های لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت.
نمایشگاه خودرو تهران در روزهای 26 تا 30 بهمن ماه امسال با حضور شرکت‌های داخلی و بین‌المللی در سایت نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود.

کد خبر 65451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha