کد خبر 65519
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
طرح نوروزی شرکت رجا ؛ ورود 40 تا 45 واگن خوب

پرشین خودرو:جلسه ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی شرکت حمل و نقل ریلی رجا برگزار و اعلام شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، 40 تا 45 واگن خوب وارد ناوگان رجا می شود.مدیرعامل شرکت رجا در نخستین جلسه این ستاد ضمن تأکید بر توجه کامل به ایمنی قطارها گفت: فراهم‌سازی تجهیزات و امکانات لازم برای انجام تعمیرات به منظور در سیر قرار گرفتن مطلوب قطارها باید مورد توجه جدی باشد.

محمد رجبی با بیان اینکه اصل موضوع راه‌اندازی ستاد هماهنگی، پیش بردن الزامات مدیریتی و سازماندهی است ، افزود : وظایف و محدوده مسئولیت‌ها باید به روشنی تبیین شود و امکانات ، مورد ارزیابی ویژه قرار گیرد.

وی بر برگزاری جلسات هماهنگی با بخش‌های راهبری، فنی برای طرح دغدغه‌ها و رسیدن به تعامل بیشتر جهت ارائه خدمات مطلوب به هم‌میهنان تأکید و خاطرنشان کرد: در ایستگاه‌های اصلی باید آمادگی لازم برای پشتیبانی قطارها و رعایت الزامات و تعمیرات به موقع وجود داشته باشد.

مدیرعامل رجا خطاب به مدیران و اعضای ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی 1396 گفت: در همه حوزه‌ها ریسک‌ها باید شناسایی شود تا اقدامات اساسی و اصلاحی در این زمینه صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد : در بخش ایمنی باید ساختار و سیستمی جدید‌تر طراحی شود و توسعه یابد، حتی از نظر پوشش و لباس کار کارکنان نیز باید ایمنی مدنظر باشد.

بنا بر گزارش روابط عمومی شرکت رجا ؛ رجبی با اشاره به ارائه خدمات مطلوب با استفاده از بهترین تجهیزات و امکانات افزود: در ارائه خدمات باید کیفیت ارائه خدمات جایگزین کمیت در جابه‌جایی‌ها شود.
مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا ضمن ابراز امیدواری برای ورود 40 تا 45 واگن خوب برای در سیر قرار گرفتن در دوره نوروز گفت : این تعداد واگن قرار است
از شرکت‌های واگن‌پارس، پلور سبز و بازسازی برخی واگن‌ها و به همت شرکت‌های پیمانکار تأمین و تحویل شود.

رجبی بر برگزاری جلسات آموزشی نیروهای انسانی تأکید کرد و گفت : باید به منابع انسانی توجه و دغدغه‌های آنان را برطرف کرد، ضمن این که مدیران و نیروهای مؤثر شرکت باید در جزئیات وارد شده و حساسیت‌شان را در مورد ایمنی کار و ارایه بهتر خدمات بیشتر کنند.

منبع: واحدمرکزی

کد خبر 65519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha