خط تولید با کیفیت خودرو در راه سایپای خمین است

پرشین خودرو: نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش سرمایه گذار ، خط تولید باکیفیت خودرو برای واحد صنعتی سایپا در خمین در راه است.

به گزارش «پرشین خودرو»، محمد ابراهیم رضایی افزود: تغییراتی که برای خط تولید سایپا در خمین اعمال شده و درخواست جدید مدیرعامل عامل کندی پیشرفت این عملیات این واحد تولیدی بوده است.
وی اظهار کرد: سرمایه گذار کارخانه سایپا در خمین با قدرت برای تسریع در راه اندازی این واحد تولیدی در تلاش است.
نماینده مردم خمین در خانه ملت با اشاره به اینکه سالن های واحد صنعتی سایپا در خمین تکمیل شده است، گفت: ساخت این واحد صنعتی با توافق وزارت صنعت، معدن و تجارت و با ورود شخص وزیر به این موضوع پیگیری می شود.
رضایی ادامه داد: در توافق اولیه و ابتدای کار خط تولید این واحد صنعتی برای انجام مراحل نهایی و تولید پنج هزار خودرو در سال تعریف شد اما، به تازگی مدیرعامل سایپا خواستار افزایش این تعهد تا 25 هزار دستگاه خودرو شده که هنوز نتیجه نهایی این نشست و درخواست اعلام رسمی نشده است.
وی افزود: زیرساخت های 2 سالن واحد تولیدی سایپا در خمین انجام و تجهیزات نیز نصب شده است و سرمایه گذار این طرح در ابتدای کار با وجود تحریم ها برای انتقال خط تولید چینی به کشور تلاش داشت و اکنون با رفع تحریم ها مسیر خود را تغییر داده و در تلاش است که خط تولید با کیفیت تری را وارد کند.
نماینده مردم خمین ادامه داد: طبق پیش بینی های انجام شده ، طرح سایپا در خمین در گام اول برای 400 نفر اشتغال زایی دارد و اگر اهداف و برنامه های به درستی پیش رود سه هزار شغل دیگر نیز ایجاد می شود.
وی اضافه کرد: با وجود تغییرات و نوسانات که کندی کار راه اندازی شرکت را منجر شده است، سرمایه گذار برای ادامه مصر است.
رضایی اضافه کرد: در سفر روز پنجشنبه وزیر صنعت به استان مرکزی شرایط کنونی سایپا مطرح می شود تا روند کار تسریع شود.
شهرستان خمین یکی از توابع استان مرکزی است که با جمعیت 110 هزار و 195 نفر در 75 کیلومتر اراک قرار دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 65521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha