برای تامین قطعات میتسوبیشی و دی.اس مشکلی نداریم

پرشین خودرو: در صورت تکرار تحریم صنعت خودرو ایران، هیچ مشکلی برای تامین قطعات و لوازم محصولات دو برند میتسوبیشی و دی.اس وجود نخواهد داشت.

علی شکوهی معاون بازاریابی گروه آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن و دی.اس فرانسه در ایران، در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با بیان این مطلب گفت: مشتریان خودروهای "میتسوبیشی" و "دی اس" به هیچ عنوان نگران قطعه و تعمیرات محصولات خود در ایران نباشند زیرا ما تمام پیش بینی های لازم را برای شرایط خاص از جمله تحریم مجدد صنعت خودروسازی انجام داده ایم.

وی ادامه داد: تجهیزات تعمیرگاهی خودروهای جدید دو برند میتسوبیشی و دی.اس به طور کامل وارد شده است و تمامی آموزش های لازم برای کادر فنی تعمیرگاه های این دو برند نیز در حال اجرا است بنابراین؛ هیچ مشکلی برای این دو برند و تعمیر و تجهیز آنها در کشور وجود نخواهد داشت.

شکوهی با تاکید بر رفع تمامی نیازهای جاری نمایندگی های برند میتسوبیشی در ایران تصریح کرد: مشتریان برندهای زیر مجموعه گروه آرین مطمئن باشند تمام خدمات دریافتی از تعمیرگاه های ما بر اساس استانداردهای جهانی است و تامین قطعات خودروهای فروخته شده بدون هیچ مشکلی انجام می شود.

وی در پایان از احتمال سرمایه گذاری میتسوبیشی در ایران خبر داد و گفت: این مهم در حال بررسی است اما بی شک بازار ایران پتانسیل بسیار خوبی برای حضور شرکت های بین المللی دارد و هزینه تولید برای این برند بسیار کمتر از تولید در کشور خودشان خواهد بود و این مهمترین منفعتی است که از حضور در بازار تولیدی ایران بدست می آورند.
 

کد خبر 65558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha