فرودگاه قشم، رقیب امارات در سوخت‌رسانی به هواپیماها

پرشین خودرو:مدیر عامل شرکت فرودگاه قشم، گفت: این فرودگاه به دنبال کسب سهم سوخت‌رسانی فرودگاههای ابوظبی و دبی به پروازهای عبوری است.

به گزارش «پرشین خودرو»، مجتبی شمس‌نژاد در جمع خبرنگاران گفت: حجم پروازها از فرودگاه قشم در ۹ ماهه سال‌جاری نسبت به مشابه سال گذشته، ۳۶ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: درحال حاضر، ۱۱۰ پرواز ورودی و خروجی هر هفته به ۱۱ مقصد پروازی، شیراز، مشهد، کرمانشاه و دبی از فرودگاه بین‌المللی قشم انجام می‌شود که براساس برنامه قرار است دو شهر ساری و رشت هم به این مقاصد اضافه شود.

مدیر شرکت فرودگاه بین‌المللی قشم، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های کنونی این فرودگاه، توسعه ترمینال مسافری و افزایش وسعت آن از ۲۱۰۰ به ۳۷۰۰مترمربع است که به علت وسعت بسیار و زمانبربودن این پروژه، افتتاح آن با چند ماه تاخیر رخ می‌دهد.

به گفته شمسی‌زاده، اگرچه پیش‌بینی می‌شد که این پروژه تا نوروز سال آینده افتتاح شود؛ اما این انتظار اجرایی نشد.

وی بیان کرد: به دنبال افزایش ظرفیت مسافری فرودگاه قشم هستیم تا بتوانیم سالانه میزبان اعزام و پذیرش حدود یک میلیون مسافر باشیم.

این مقام مسئول درباره برنامه شرکت فرودگاه قشم برای رقابت با فرودگاههای منطقه، تصریح کرد: امیدواریم که با انجام سوخت‌رسانی در فرودگاه بین‌المللی قشم، میزان درآمد این فرودگاه افزایش یابد، اکنون این سهم در اختیار دبی و ابوظبی است.
منبع: مهر

کد خبر 65582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha