شرایط فروش و زمان واگذاری خودروهای هیوندای اعلام شد+جداول

پرشین خودرو: کرمان موتور برای اولین بار از 18 دی ماه جاری نسبت به پیش فروش دو مدل هیوندای I10 و I20 با دو پیش پرداخت گوناگون اقدام می کند.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، هیوندای I20 با قیمت 86 میلیون و 900 هزار تومان و 30 میلیون ریال تخفیف آغاز فروش محصولات هیوندای در ایران آغاز می شود که متقاضیان برای پیش خرید می توانند از پیش پرداخت 45 میلیون تومانی و یا 15 میلیون تومانی استفاده کنند.


اگر شما 45 میلیون تومان پیش پرداخت واریز می کنید باید بدانید که مابقی هزینه را در هنگام صدور دعوتنامه باید واریز کنید اما در صورتیکه 15 میلیون تومان پیش پرداخت واریز کردید نیز در 2 مرحله باید 30 میلیون تومان دیگر پرداخت نمایید.

چهارمین مرحله واریزی شما همزمان با صدور دعوتنامه از سوی کرمان موتور خواهد بود.

خریداران هیوندای I20، خودروهای خود را در اسفند 95، اردیبهشت و خرداد 96 دریافت می کنند.

 


براساس این گزارش، کرمان موتور خودروی I10 را 71 میلیون و 900 هزار تومان قیمت گذاری کرده و پیش فروش این خودرو نیز با 20 میلیون ریال تخفیف آغاز می شود. این خودروساز کرمانی برای پیش فروش این خودرو پیش پرداخت 36 و 12 میلیونی را به مشتریان خود پیشنهاد می کند.


خریدارانی که با 36 میلیون تومان دست به پیش خرید می زنند در مرحله دوم پرداخت باید مابقی هزینه را پرداخت کرده و در اسفند 95، اردیبهشت و خرداد 96 آماده تحویل گرفتن خودروی خود باشند.

اما خریدارانی که تنها 12 میلیون تومان پیش پرداخت واریز می کنند در مرحله دوم و سوم نیز همین مبلغ 12 میلیون تومان و در مجموع 36 میلیون تومان را واریز و در چهارمین مرحله پرداخت مابقی هزینه را واریز خواهند کرد. این خریداران نیز خودروی خود را در اردیبهشت و خرداد 96 دریافت می کنند.

کد خبر 65629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
    5 0
    خسته نباشند یکی می مرد ز درد بی نوایی، یکی می گفت عمو زردک می خواهی؟