پایگاه های امدادی در مناطق پرتردد افتتاح می شود

پرشین خودرو: در حال حاضر زمان حداقلی ما برای امداد رسانی 28 دقیقه است که باید 3 دقیقه کاهش یابد و حداکثر زمان امدادرسانی ما نیز 60 دقیقه است.

شهرام صالحی مدیرعامل امداد خودرو ایران، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با اعلام این خبر گفت: در گروه صنعتی ایران خودرو تفکیک کاری وجود دارد و به همین دلیل نیز خدمات امدادی محصولات این گروه در حوزه شرکت امداد خودروی ایران است و خدمات تعمیرگاهی نیز در دست ایساکو، و نقش تعمیراتی امداد خودرو به اندازه ایساکو پر رنگ نیست.
وی ادامه داد: البته با توجه به اینکه برخی از محورهای پر تردد مانند چالوس نیاز به حضور مستمر نیروهای امدادی دارد، با همکاری ایساکو تمهیداتی اندیشیده شده است تا علاوه بر خدمات امدادی کنار جاده ای، بخشی از تعمیرات سبک امدادی نیز در پایگاه های شرکت امداد خودرو میسر شود.
صالحی با اشاره بر شناسایی محورهای پرتردد کشور و برنامه ریزی برای استقرار تیم های تعمیرگاهی در این مناطق، تصریح کرد: تا قبل از عید در اولین نقطه، پایگاه امداد جاده ای چالوس را افتتاح خواهیم کرد و بعد از آن در تمامی جاده های پر تردد چنین اتفاقی رخ خواهد داد.
وی افزود: با همفکری ایساکو در مورد نوع و میزان تعمیراتی که در این پایگاه های امدادی ارائه می شود، تصمیم خواهیم گرفت.

ارائه خدمات هوشمند توسط امداد خودروی ایران
مدیرعامل امداد خودروی ایران در مورد آینده امداد در این مجموعه گفت: هدف اصلی امداد خودروی ایران، ارائه خدمات امدادی هوشمند است یعنی با تغییراتی که در بخش نرم افزاری ایجاد می کنیم، مکانیزمی فراهم می شود که از زمان ثبت امداد و ارائه خدمات، تمام فرآیند به صورت صورت مکانیزه در دسترس مشتری خواهد بود.
وی از تغییر امکانات سخت افزاری امداد خودرو خبر داد و افزود: در گام اول خودروهای امدادی دو منظوره خواهند شد و در گام بعدی به سمت یک پلت فرم جدید برای حمل خودرو ها حرکت خواهیم کرد.

حداقل 25 و حداکثر 60 دقیقه
صالحی در مورد میانگین زمان رسیدن خودروهای امداد به محل اظهار داشت: در مورد مدت زمانی که طول می کشد تا امداد به خودرو مانده در راه برسد یک حداقل و حداکثری وجود دارد که وابسته به عوامل گوناگونی از جمله ترافیک، فاصله خودروی تعمیری تا محل امداد دارد.
وی ادامه داد: در برخی استان ها مانند کرمان فاصله های 200 تا 300 کیلومتری بین شهرها وجود دارد که مطمئنا نمی توان در 25 دقیقه که همان زمان روتین برای امداد است به محل رسید.
صالحی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر زمان حداقلی ما برای امداد رسانی 28 دقیقه است که باید 3 دقیقه کاهش یابد و حداکثر زمان امدادرسانی ما نیز 60 دقیقه است.

کد خبر 65690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha