فروش X33 S با اقساط و بهره منعطف آغاز شد+جزئیات و جداول

پرشین خودرو: یکی از اتفاقات جدید در سبک فروش خودروهای عرضه شده در داخل، انعطاف در پرداخت ها و بهره تسهیلات است که می تواند در جذب مشتری تاثیر گذار باشد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، شرکت مدیران خودرو بخشنامه جدید فروش خود را برای زمستان 95 صادر کرده است که بر این اساس خودرو ام وی ام X33S در دو مدل Sport و CVT در دسترس خواهد بود.
مدیران خودرویی ها سعی کرده اند با منعطف کردن شرایط فروش و پرداخت، سهم بیشتری از مشتریان بازار را به خود اختصاص دهند. از این رو علاقه مندان می توانند با شرایط ویژه نسبت به خرید این خودرو اقدام کنند.
قیمت اعلامی برای مدل Sport مبلغ 78 میلیون و 800 هزار تومان و برای مدل CVT معمولی 76 میلیون و 800 هزار تومان است که خریداران می توانند با پرداخت 26 میلیون و 845 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت ام وی ام X33 S مدل CVT و با پرداخت 27 میلیون و 545 هزار تومان نسبت به خرید مدل Sport این خودرو اقدام نمایند.
در مدل های فروش اعلامی از سوی مدیران خودرو، پیش پرداخت های اولیه تفاوتی نمی کند و تنها بازه در نظر گرفته شده تفاوت کرده و بر حسب آن کارمزد از خریدار دریافت خواهد شد.
در مدل فروش با اقساط 12 ماهه، مدیران خودرو تا حداکثر 50 درصد قیمت خودرو را به شما وام می دهد که در صورت بازپرداخت 12 ماهه این تسهیلات، شما ملزم به پرداخت 17 درصد بهره برای وام خود هستید اما این بهره تا 13 درصد نیز می تواند کاهش پیدا کند که شرایط آن را در جدول ذیل خواهید دید.

 


در مدل فروش 18 ماهه این خودرو همانطور که در بالا گفتیم، پیش پرداخت ها تفاوتی نکرده است اما در محاسبه کارمزد و بازه زمانی بازپرداخت تسهیلات، نغییرات وجود دارد. در این مدل باز همم 50 درصد قیمت خودرو به شما به صورت وام پرداخت می شود و شما می توانید این مبلغ را با نرخ بهره 18 درصد در 18 ماه تسویه نمایید.
شرکت مدیران خودرو برای فروش ام وی ام X33 S تسهیلات با بازه پرداخت 24 و 30 ماه نیز در نظر گرفته است که این مبلغ حداکثر 50 درصد قیمت خودرو بوده و با بهره 19 و 20 درصد به شما اختصاص می یابد.

 


بر اساس اعلام مدیران خودرو تمام خودروهای ثبت نامی در این روش به صورت فوری به مشتری تحویل داده می شود.
علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت مدیران خودرو مراجعه کنند.

کد خبر 65694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha