کد خبر 65740
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

پرشین خودرو: جوان 17 ساله که برای گرفتن عکس سلفی از پنجره قطار بیرون رفته بود بر اثر برخورد با یک شی فیزیکی جان خود را از دست داد.

به گزارش«پرشین خودرو»،  "فرانکی نیومن" پارکور معروف 17 ساله انگلیسی که تعطیلات سال نو میلادی را در پاریس با دوستانش می گذراند به شکل اسفباری جانش را از دست داد. آنها با هدف ضبط چند ویدئو و ثبت سلفی های خاص در پاریس به‌سر می بردند. این حادثه در یک قطار و زمانی که وی قصد داشت سلفی بگیرد رخ داد.

عشق سلفی گرفتن، نوجوان 17 ساله را به کام مرگ کشاند+ تصاویر


در حالی که هنوز علت دقیق مرگ وی مشخص نیست یکی از دوستان نزدیکش با رد شایعات مطرح شده در خصوص مرگ وی گفت: " علت مرگ دوستم " فرانکی"، گشت و گذار و دویدن روی واگن مترو نبود بلکه این حادثه در داخل قطار و زمانی که وی از پنجره قطار بیرون رفت تا عکس سلفی بیاندازد رخ داد. فرانکی به یک مانع فیزیکی یا احتمالا به یک علامت نصب شده روی ریل برخورد کرد."

عشق سلفی گرفتن، نوجوان 17 ساله را به کام مرگ کشاند+ تصاویر

این نوجوان که مدت چهار سال با "فرانکی" دوست بود و به همراه هم یک گروه پارکور تشکیل داده بودند ادامه داد: " ما برای ضبط چند ویدئو به پاریس آمده بودیم. روز اول سال نو با صدای زنگ تلفن همراهم از خواب بیدار شدم  و این خبر دردناک را شنیدم. شنیدن این خبر برایم بسیار دردناک بود و هنوز در شوک بسر می برم."

عشق سلفی گرفتن، نوجوان 17 ساله را به کام مرگ کشاند+ تصاویر


گفتنی است؛ چندی پیش نیز این چند نوجوان ماجراجو با انتشار ویدئویی از سوار شدن خود روی واگن قطار شهری پاریس خبرساز شده بودند.

 

 

 

منبع: باشگاه

کد خبر 65740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha