اولین ایرباس ۳۲۱ ایران‌ایر‌ گواهینامه ثبت گرفت

پرشین خودرو:مدیرعامل ایران‌ایر گفت: اولین فروند از هواپیماهای قرارداد هما با کمپانی ایرباس، گواهینامه ثبت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را اخذ کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، فرهاد پرورش  با اعلام این خبر اظهار داشت: طبق قرارداد ایران‌ایر با کمپانی ایرباس، این هواپیما با رجیستر EP-IFA‌‌ گواهینامه ثبت اخذ کرد و اکنون تیم ایران‌ایر آنجا است و شرایط تغییر و تحول و تحویل در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این ایرباس 321 روز گذشته ثبت شد، ادامه داد: امیدواریم مراحل تغییر و تحول به خوبی انجام شود و هواپیمای مذکور تا پایان هفته وارد کشور شود.

مدیرعامل ایران‌ایر بیان کرد: این هواپیما در پروازهای داخلی پرواز خواهد کرد، البته ظرفیت انجام پروازهای خارجی را دارد اما برنامه‌ریزی کرده‌ایم فعلاً در پروازهای داخلی پرواز کند.

پرورش اضافه کرد: فعلا مراحل اجرایی تحویل ایرباس 321 در حال انجام است و اگر کار خوب پیش رود این ایرباس 321 تا پایان هفته تحویل هما می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر مشغول نصب‌ برخی نرم‌افزارهای داخل کابین این ایرباس 321 هستیم، ضمن آنکه این هواپیما انشاالله با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و لوگوی ایران‌ایر توسط خلبانان ایرانی تا پایان هفته به ایران آورده می‌شود.

مدیرعامل هما با بیان اینکه این هواپیماها برای مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: امیدواریم تا قبل از نوروز 1396 چند فروند از هواپیماهای قرارداد ایرباس با ایران‌ایر تحویل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شود.

 

 

منبع: فارس

کد خبر 65815

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha