کد خبر 65819
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
 سرنوشت ماموت تا پایان سال روشن می شود

پرشین خودرو:در حالی که بازار گمانه زنی درباره قرارداد ماموت با فولکس واگن داغ است مدیر عامل گروه صنعتی ماموت می گوید سرنوشت خودرو سواری این شرکت تا پایان سال روشن می شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، مهرزاد فردوس در حاشیه مراسم تحویل پرقدرت ترین کشنده موجود در ایران با عنوان اسکانیا R560 به یک خریدار خانم، با اشاره به اینکه با کلیه خودروسازان خارجی برای تولید خودرو سواری مذاکره می کنیم، تاکید کرد:ماموت خودرو به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه صنعتی ماموت این مذاکرات را انجام می دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هدف از مذاکره با خودروسازان خارجی راه اندازی خط تولید است، گفت:در این راستا از توان قطعه سازان داخلی استفاده خواهیم کرد و ساخت داخل و در نهایت صادرات برای ما اهمیت بسیاری دارد.
مدیر عامل گروه صنعتی ماموت در پاسخ به سوالی مبنی براینکه خودروهایی که بنا است در ماموت تولید شوند در چه رده قیمتی قرار دارند؟ اظهار کرد: ما خودروی مردمی تولید می کنیم اما هنوز قیمت خودروهایی که در این شرکت تولید خواهد شد مشخص نیست، البته باید دید تعریف از خودروی لوکس چیست به عنوان مثال ما تویوتا و فولکس واگن را خودرو مردمی می دانیم.

وی ادامه داد: در نقاط مختلف کشور کارخانه داریم و دارایی های ما برای راه اندازی خط تولید کافیست و نیاز به اضافه کردن امکانات نداریم.
فردوس در پاسخ به مسائل مطرح شده مبنی بر اینکه ماموت تجربه تولید خودرو سواری ندارد، تاکید کرد:قصد داریم در هر زمینه ای که وارد می شویم بهترین خدمات را به مشتریانمان ارائه دهیم و اکنون در کارهایی که انجام می دهیم بهترین هستیم.

مدیر عامل ماموت در پایان کشنده اسکانیا R560 را پرقدرت ترین کشنده موجود در ایران و دارای استاندارد یورو ٤ و فیلتر DPF دانست و تاکید کرد:این کشنده از سوئد وارد شده و از ماه آینده خط تولید آن راه اندازی می شود و با توجه به سفر نخست وزیر و مدیرعامل اسکانیا به ایران طی یک ماه آینده به دنبال آن هستیم تا در مراسم راه اندازی خط تولید R560 حضور داشته باشند.
گروه صنعتی ماموت نماینده انحصاری محصولات اسکانیا در ایران است که به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده خودروهای تجاری در ایران شناخته می شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کد خبر 65819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha