کد خبر 65904
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
راکب ۵۵ ساله موتور جان باخت

پرشین خودرو: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب اتوبان یادگار امام خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سرگرد علی اصغر شریفی، درباره جزئیات این حادثه مرگبار گفت: ساعت یک ظهر امروز وقوع حادثه تصادف در بزرگراه یادگار امام مسیر شمال به جنوب، محدوده خیابان فرحزادی به سامانه ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله ماموران پلیس راهور و ماموران امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور عوامل پلیس راهور در محل حادثه مشخص شد تصادف بین یک دستگاه پژو و یک دستگاه موتورسیکلت به وقوع پیوسته است که در پی آن راکب ۵۵ ساله که فاقد کلاه ایمنی بود به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان سپرده و جسد وی توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به پزشکی قانونی منتقل شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور گفت: در حال حاضر عوامل پلیس راهور برای بررسی علت حادثه در محل حادثه حضور دارند، ضمن اینکه با حضور به موقع عوامل راهور در محل حادثه هیچ گونه گره ترافیکی وجود ندارد.

شریفی به راکبان موتورسیکلت توصیه کرد: حتما برای حضور در بزرگراه ها و خیابان از کلاه ایمنی استاندارد استفاده کرده و سرعت مطئنه را رعایت کنند.

منبع:مهر

کد خبر 65904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha