کد خبر 65915
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
پوشش گسترده  از نمایشگاه خودرو دیترویت 2017

پرشین خودرو:نمایشگاه خودروی دیترویت یکی از مهم‌ترین رویداد‌های خودرویی جهان و بزرگ‌ترین رویداد صنعت خودروسازی ایالات متحده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، تنها چند روز پس از نمایشگاه CES 2017، ایالات متحده میزبان یکی دیگر از رویداد‌های مهم فناوری جهان و این بار در رابطه با صنعت خودروسازی است. دیترویت یا شهر ماشین‌ها، از امروز میزبان تمامی شرکت‌های فعال خودرویی سراتاسر جهان است تا از جدید‌ترین دستاورد‌های خود رونمایی کنند.
مقالات مرتبط:

پیش نمایش نمایشگاه خودروی دیترویت 2017

پس از ظهور رقیب قدرتمندی مانند نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس، رویداد خودرویی دیترویت تا حدودی اهمیت خود را از دست داده است. نزدیکی زمان برگزاری نمایشگاه دیترویت با CES، نیز باعث شده است تا تعدادی از خودروسازان از حضور در آن انصراف داده و دستاوردهای خود را در CES در معرض نمایش قرار دهند.

با این حال ایالت میشیگان و شهر دیترویت را همچنان می‌توان قلب صنعت خودروسازی دانست و از همین جهت نیز رویداد خودرویی این شهر با وجود همچنان از اولویت بسیار بالایی به خصوص برای خودروسازان آمریکایی برخوردار است.

نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۷ از امروز رسما با حضور اصحاب رسانه و رونمایی از جدید‌ترین محصولات، آغاز به کار می‌کند. زومیت نیز طبق روال همیشگی خود برای مخاطبان و علاقه‌مندان صنعت خودروسازی و فناوری‌های مرتبط با آن، پوشش گسترده‌ای از این رویداد خواهد داشت. پس اگر به اخبار دنیای خودرو علاقه‌مندید، طی روز‌های آینده ما را بیش از پیش دنبال کنید.

منبع: زومیت

کد خبر 65915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha