فولکس واگن Arteon سال آینده جایگزین مدل CC می شود

پرشین خودرو: فولکس‌واگن Arteon برای جایگزینی CC به صورت رسمی در نمایشگاه خودرو ژنو در ماه مارس میلادی، معرفی می‌شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، خبرگزاری VWVortex نوشت در حاشیه‌ی برگزاری نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۷، هربرت دیس، مدیر برند فولکس‌واگن برنامه‌های عرضه‌ی یک کوپه‌ی چهار درب را بیان کرد؛ این خودرو در نهایت جایگزین مدل قدیمی CC خواهد شد.

جزئیات فولکس‌واگن Arteon هنوز منتشر نشده است اما خودروی مذکور در مکانی بالاتر از فولکس‌واگن پاسات قرار خواهد گرفت تا بتواند بیشتر قطعاتش را با این مدل اروپایی به اشتراک بگذارد و مطابق آن قیمت‌گذاری شود. چنانچه جایگزین مدل CC به حد کافی موفقیت‌آمیز باشد، احتمالا پس از آن فولکس‌واگن این خودرو را در کلاس بدنه‌ی مختلف مانند استیشن، نیز عرضه خواهد کرد.

در بازار آمریکای شمالی در سال ۲۰۱۸ علاوه بر فولکس‌واگن Arteon، نسخه‌ی فیس‌لیفت گلف نیز عرضه خواهد شد. این در حالی است که هربرت دیس از برنامه‌های فولکس‌واگن مینی بر تولید و عرضه‌ی دو شاسی بلند دیگر در سال ۲۰۱۹ پرده برداشته بود. خودروهای شاسی‌بلند جدید فولکس‌واگن در کنار تیگواین و اطلس، برای کسب سهمی بیشتری از این بازار بزرگ، به فروش خواهند رسید. هنوز اطلاعات کافی در خصوص این دو مدل در دسترس نیست، اما مشخصاً یکی از آن‌ها نسخه‌ی جدیدی از توارگ (Touareg) خواهد بود.

منبع: زومیت

کد خبر 65962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha