کد خبر 66043
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

پرشین خودرو: ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت بهمن ماه مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی 95.

به گزارش«پرشین خودرو»، فرهاد حسین زاده لطفی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی درباره ی زمان بندی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و دکتری 95 این دانشگاه گفت: ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت بهمن ماه مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی 95 دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 10 صبح امروز (پنجشنبه 23 دی ماه) آغاز شد.

وی با بیان اینکه این ثبت نام تا ساعت 24 روز چهارشنبه 29 دی ماه ادامه دارد، افزود: داوطلبانی که در آزمون دکتری تخصصی سال 95 دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرده و دعوت به مصاحبه شده اند می توانند در رشته گرایشی که مصاحبه شده اند حداکثر 20 محل دانشگاهی را انتخاب کنند.

به گفته حسین زاده لطفی، هیچ یک از پذیرفته شدگان مراحل قبلی آزمون دکتری تخصصی 95 دانشگاه آزاد اسلامی که در واحدهای دانشگاهی محل پذیرش قبلی خود ثبت نام کرده اند ، مجاز به شرکت در این مرحله از تکمیل ظرفیت نخواهند بود.

حسین زاده یادآور شد: داوطلبانی که در جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال 95 دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کردند می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا 20 رشته/محل را انتخاب کنند. هیچ یک از پذیرفته شدگان مراحل قبلی آزمون کارشناسی ارشد سال 95 دانشگاه آزاد اسلامی که در واحدهای دانشگاهی محل پذیرش قبلی خود ثبت نام نموده‌اند مجاز به شرکت در این مرحله از تکمیل ظرفیت نیستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبان کارشناسی ارشد که در جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال 95 دانشگاه آزاد شرکت کرده بودند می توانند متناسب با مجموعه آزمون‌های خود حداقل 20 رشته را در تکمیل ظرفیت انتخاب کنند. بدیهی است هیچ کدام از پذیرفته شدگان مراحل قبلی آزمون کارشناسی ارشد سال 95 دانشگاه آزاد اسلامی که در واحد دانشگاهی ثبت نام کرده اند، مجاز به شرکت در این مرحله تکمیل ظرفیت نیستند.

وی با بیان اینکه متقاضیان می توانند برای ثبت نام به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org مراجعه کنند، افزود: با توجه به محدود بودن رشته/محل های ارائه شده لازم است داوطلبان قبل از تهیه کارت اعتباری ثبت نام از ارائه رشته / محل مورد نظر خود اطمینان حاصل کنند.

حسین زاده لطفی اعلام کرد: نتایج این مرحله از تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی هفته اول بهمن ماه اعلام خواهد شد.

گفتنی است، ثبت نام تکمیل ظرفیت بهمن ماه رشته های با آزمون سراسری 95 دانشگاه آزاد اسلامی (کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و دکتری حرفه ای) هفته آینده آغاز خواهد شد.

 

 

منبع: جام جم

کد خبر 66043

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha