پیش فروش خانواده تندر آغاز شد+جزئیات

پرشین خودرو: شرکت پارس خودرو برای پیش فروش برخی از محصولات خود بخشنامه جدیدی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو» بر این اساس از خانواده تندر90 سه خودرو برای پیش فروش معرفی شده است. تندر90، پارس تندر و ساندرو سه محصولی هستند که طرفداران بسیاری در ایران دارند و البته استقبال زیاد از این 3 مدل و تیراژ اندک این محصولات، حاشیه بازار بسیاری را ایجاد کرده است.
پارس خودرویی ها برای پیش فروش تندر 90 خود 18میلیون تومان پیش پرداخت از شما خواهند گرفت و 15 درصد سود مشارکت به این پیش پرداخت اختصاص می دهند.
خودروی ثبت نامی شما در خرداد 96 آماده تحویل خواهد بود و البته قیمت قطعی آن نیز در همان روز محاسبه و از شما دریافت می شود.

پارس تندر
پارس تندر نیز قرار نیست تا قبل از نوروز 96 به بازار وارد شود زیرا ثبت نام برای این خودرو نیز در شرایطی انجام می شود که پارس خودرویی ها اردیبهشت 96 را موعد تحویل آن اعلام کرده اند.
شما باید 18 میلیون تومان پیش پرداخت واریز کرده و تا اعلام قیمت قطعی در اردیبهشت 96 در انتظار بمانید البته سود مشارکت برای این خرید نسبت به تندر 90 یک درصد رشد داشته 16 درصد خواهد بود.

ساندرو
اما سومین خودرویی که بر روی پلتفرم X90 عرضه می شود ساندرو نام دارد که در ماه های گذشته حاشیه بازاری بسیار غیر واقعی برای خود دست و پا کرده است.
بر اساس اعلام پارس خودرو ساندرو در دو مدل اتوماتیک و دنده ای عرضه شده و بدون اعلام قیمت قطعی پیش فروش می شود.
برای خرید ساندرو اتوماتیک شما باید از بین دو پیش پرداخت 20 و 25 میلیون یکی را انتخاب کرده و در خرداد 96 آماده دریافت خودروی خود باشید.
سود مشارکت برای این خرید 15 درصد و سود انصراف برای شما 14 درصد در نظر گرفته شده است.
ساندرو دنده ای نیز با پیش پرداخت های 17 و 22 میلیون تومان در اختیار شما قرار گرفته است اما احتمال دارد بخشی از خریداران این خودرو به جای خرداد ماه 96 در اولین ماه تابستان 96 خودروی خود را تحویل بگیرند.
سود مشارکت و انصراف در ساندرو دنده ای همانند مدل اتوماتیک 15 و 14 درصد اعلام شده است.

کد خبر 66071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha