کد خبر 66092
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
محورهای مواصلاتی استان همدان لغزنده است

پرشین خودرو:رئیس پلیس‌راه استان همدان گفت: با توجه به بارش برف در سطح استان پس از نیمه شب آغاز شده و در محورهای مواصلاتی استان پس از نمک‌پاشی تردد زیادی انجام نگرفته بنابراین تمامی محورهای مواصلاتی استان لغزنده بوده اما تردد در آنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

به گزارش «پرشین خودرو»، سرهنگ رضا عزیزی  با بیان اینکه گردنه اسدآباد هم پس از بارندگی برف‌روبی شده و هم‌اکنون تردد در گردنه بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر است، به عدم بارش برف در شهرستان‌های نهاوند و رزن اشاره و خاطرنشان کرد: براین اساس گردنه آوج نیز وضعیت عادی دارد و تردد همچون روزهای گذشته در آن در جریان است.

وی به تصادفات محورهای مواصلاتی استان طی ساعات اخیر اشاره کرد و افزود: خوشبختانه هیچ‌گونه تصادفات فوتی در استان مشهود نبوده اما واژگونی‌ها عمده‌ترین تصادفات جرحی استان در ساعات اخیر بوده است.

عزیزی ادامه داد: بر اساس بررسی‌های انجام شده از خودروهای واژگون شده در محورهای استان همدان، صاف بودن عاج لاستیک خودروها مهمترین عامل واژگونی آنها بوده است.

وی در پایان به خاص بودن وضعیت گردنه‌های استان اشاره کرد و یادآور شد: گردنه‌های استان با توجه به وضعیت خاصی که دارند، در شرایط بارندگی به صورت ویژه دیده می‌شوند و سریعا نسبت به برف‌روبی و پاک‌سازی آنها اقدام می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 66092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha