انگلستان از آمریکا جزئیات تحقیقات فیات کرایسلر را درخواست کرد

پرشین خودرو: به دنبال اتهاماتی که سازمان حفظ محیط زیست آمریکا به فیات کرایسلر، مبنی بر استفاده از نرم افزار مخفی کننده سطح آلایندگی خودروهایش مطرح کرد، وزارت حمل و نقل بریتانیا از این کشور خواست تا جزئیات تحقیقات خود را به آنها نیز ارایه دهد.

به گزارش «پرشین خودرو»، پس از اتهاماتی که سازمان حفظ محیط زیست آمریکا (EPA) به خودروسازی فیات کرایسلر، مبنی بر استفاده از نرم افزار مخفی کننده سطح بالای آلایندگی خودروهایش مطرح کرد، وزارت حمل و نقل بریتانیا از این کشور خواست تا جزئیات کامل تحقیقات خود را به آنها نیز ارایه دهد.

سازمان حفظ محیط زیست آمریکا دیروز با انتشار اطلاعیه ای؛ فیات کرایسلر را به استفاده غیرقانونی از نرم افزاری مخفی برای پنهان کردن آلایندگی بیش از حد مجاز خودروهای دیزلی خود متهم کرده و اعلام نموده بود که احتمال استفاده از این نرم افزار مدیریتی موتور در 104 هزار خودروی مدل های «جیپ گرند چروکی» و «داج رام» نیز وجود دارد.

در همین حال با توجه به داده های انجمن تولیدکنندگان خودروهای موتوری، در خلال سال های 2014-2016 حدود 4 هزار 235 دستگاه جیپ گرند چروکی این شرکت در انگلستان به فروش رسیده است.

منبع: خبرگزاری آناتولی

کد خبر 66180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha