ابلاغ اعتبار چهار میلیارد و 500 میلیونی جرائم رانندگی به شهرداری یزد

پرشین خودرو:شهردار یزد با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در خصوص اختصاص مبالغ جرائم اخذ شده راهنمایی و رانندگی به شهرداری، از ابلاغ اعتبار چهار میلیارد و 500 میلیونی جرائم رانندگی به شهرداری یزد از سوی دولت خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، «محمدرضا عظیمی‌زاده» در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور همه اعضای شورای شهر برگزار شد، با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه‌های جذب سرمایه‌گذار در طرح‌های توسعه‌ای شهرداری یزد، اظهار کرد: با توجه به این‌که شرایط اقتصادی فعلی در حالت رکود است، پیشرفت طرح‌های شهرداری هم متناسب با شرایط اقتصادی و تمایل سرمایه‌گذار پیشرفت دارند و نمی‌توان انتظار داشت که طرح‌ها به طبق شرایط معمول مالی پیشرفت داشته باشند.

وی با بیان این‌که مردم نباید همه مشکلات را به گردن شهرداری و اعضای شورای شهر بیندازند،‌ گفت: ‌برخی مشکلات ساخت و سازهای شهری نتیجه عدم شرایط مطلوب اقتصادی و عدم رقبت سرمایه‌گذاران برای اجرای برخی طرح‌هاست.

عظیمی‌زاده مشکل اقتصادی شهرداری را فراگیر و مربوط به همه شهرداری‌های استان دانست و خاطرنشان کرد:‌ رمز رفع مشکلات و اجرای اقدامات موثر در شهرداری و شورای شهر اتحاد و همبستگی بیش از پیش است.

شهردار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در مورد پرداخت حق شهرداری‌ها از محل جرائم اخذ شده، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دولت بخشی از اعتبارات جرایم رانندگی را به شهرداری‌ها ابلاغ کرده است.

وی در ادامه با بیان این‌که امروز ابلاغیه اعتبار برای شهرداری یزد واصل شده است،‌ تصریح کرد: مبلغ اعتبار ابلاغی از محل جرائم رانندگی تقریباً چهار میلیارد و 500 میلیون است و می‌توان صددرصد آن را جذب کرد.

این مقام مسئول خرید و نصب دوربین‌های ثبت تخلف هم‌چنین خرید علائم و تجهیزات راهنمایی و رانندگی را از جمله اقدامات در دستور کار شهرداری یزد در راستای تأمین امنیت شهروندان در برابر حوادث رانندگی برشمرد و افزود: همه تقاطع‌ها و چهار راه‌های سطح شهر یزد باید هوشمند شود.

شهردار یزد در خصوص طرح میدان آیت الله خاتمی افزود: این طرح تقریباً تمام است و روز جمعه آسفالت آن انجام می‌شود.

عظیمی‌زاده با اشار ه به این‌که عملیات روشنایی زیرگذر میدان آیت الله خاتمی نصب شده و در هفته آینده کار تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح عمرانی بلوار طالقانی هم به‌صورت جدی شروع و اجرای فوندانسیون‌های آن در حال انجام است.

منبع: ایسنا

کد خبر 66207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha