سدان خوش تیپ چری، 5ستاره کامل ایمنی گرفت+تصاویر تست

پرشین خودرو: سدان خوش تیپ چری که این روزها در خیابان های کشورمان نیز دیده می شود در آزمون تست تصادف موسسه C-NCAP موفق به کسب 5 ستاره ایمنی کامل شد.

به گزارش پرشین خودرو، این خودرو در آزمون های تست برخورد از جلو و بغل عملکرد بسیار مناسبی را از خود نشان داده است. از جمله علل این عملکرد موفق و ایمنی بالا در این خودرو را می توان به و جود ستون های جانبی مقاوم، شاسی مستحکم طراحی شده این خودرو توسط شرکت بنتلرآلمان اشاره کرد.

 


خودروی چری آریزو5 دارای 6 کیسه ایمنی هوا می باشد که در بین خودروهای این سگمنت خاص می باشد، همچنین ترمزهای ساخت شرکت بوش آلمان که در این خودرو استفاده می شود توانسته عملکرد بسیار مناسبی را از خود نشان دهد و طول خط ترمز این خودرو از 0 تا 100 کیلومتر تنها 39.3 متر می باشد که نسبت به رقبای هم سطح بسیار مناسب می باشد.
همچنین سیستم پایداری الکترونیکی این خودرو EPS، سیستم ضد هرزگردی TCS و سیستم کنترل سربالایی HHC نیز عملکرد مناسبی را به لحاظ پایداری و ایمنی از خود نشان داده است.

شرکت خودروسازی چری در سال های اخیر با صرف هزینه بسیار، به کار گیری مهندسان مطرح بین المللی و همچنین احداث بزرگترین مرکز تست تصادف خودرو در آسیا همواره توجه ویژه ای را به مقوله ایمنی داشته و این امر را می توان در سایر محصولات این برند مانند تیگو5 و تیگو7 نیز مشاهده کرد.

 


استراتژی شرکت چری در سال های اخیر همواره تولید اتومبیل های با کیفیت و ایمنی بالا بوده که با استفاده از تکنولوژی روز تولید گردند.
در سال جاری نیز عرضه آریزو5 توسط شرکت مدیران خودرو آغاز شد که با استقبال خوب بازار از این سدان خوش تیپ روبرو گردیده است.

کد خبر 66231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha