سارق معتاد به 21 فقره سرقت داخل خودرو در گرمسار اعتراف کرد

پرشین خودرو: فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار گفت: متهم معتاد به ماده مخدر صنعتی و خطرناک شیشه در بازجویی فنی کارآگاهان پلیس این شهرستان به 21 فقره سرقت داخل خودرو در گرمسار اعتراف کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»،  مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرهنگ ابوذر قربانی افزود: با دریافت گزارشی مبنی بر سرقت لوازم داخل خودرو در محدوده شهرستان گرمسار، ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی روستای لجران پیگیری موضوع را در دستور کار خود قراردادند.
وی ادامه داد: با کار اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت های صورت گرفته، متهمی شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی دستگیر شد.
سرهنگ قربانی درباره این متهم گفت: این فرد 28 ساله، غیربومی است و به ماده مخدر صنعتی و خطرناک شیشه اعتیاد شدید دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار، بر تجهیز خودرو به وسایل ایمنی و بازدارنده از جمله سوئیچ مخفی، دزدگیر، قفل پدال و فرمان و محافظ رایانه خودرو تاکید و خاطرنشان کرد: رعایت این موارد، به میزان قابل توجهی از سرقت خودرو و وسایل و لوازم داخل آن پیشگیری می کند.
مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر، قاچاقچیان بین المللی، برنامه ریزی برای کاهش تلفات جانی در جاده های مواصلاتی درون و بیرون شهری، افزایش امنیت اجتماعی و تکریم ارباب رجوع، از اولویت های اساسی فرماندهی انتظامی استان سمنان است.
کشف مواد مخدر در نیمه اول سال 95 در استان سمنان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 101 درصد افزایش یافت.

منبع: ایرنا

کد خبر 66246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha