داشتن چراغ چشمک زن مجوز ورود به خط ویژه نیست

پرشین خودرو: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که داشتن چراغ چشمک زن LED مجوز ورود به خطوط ویژه اتوبوس نیست.

به گزارش «پرشین خودرو»، سردار محمدرضا مهماندار ، درباره تردد خودروهای پلاک شخصی و موتورسیکلت‌ها در خطوط ویژه اتوبوس و بی‌آرتی اظهارکرد: خطوط ویژه همانطور که از نام کاملش پیداشت محلی است برای تردد اتوبوس‌های مسافربری مجاز و در مواقع اضطراری نیز خودروهای امدادی، آمبولانس‌ها، آتش نشانی، خودروهای پلیس و ... که در حال عملیات هستند امکان عبور از این معابر را دارند.

وی با بیان اینکه در برخی اوقات نیز خودروی حامل برخی از مقامات داخلی و خارجی به دلیل جایگاه و شرایط تامین امنیتی که دارند از خط ویژه تردد می‌کند، اظهارکرد: تردد دیگر خودروها از خط ویژه ممنوع بوده و مطالبق قانون ماموران پلیس نسبت به اعمال قانون این خودروها اقدام خواهند کرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره خودروهایی که با چراغ چشمک زن LEDوارد خطوط ویژه می‌شوند نیز گفت: داشتن چراغ چشمک زن LED مجوز ورود به خط ویژه نیست و همانطور که گفتم پلیس با تمامی خودروهای غیرمجازی که از این مسیرها تردد کنند برخورد خواهد کرد.

مهماندار درباره ورود موتورسیکلت‌ها به خطوط ویژه نیز گفت: طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها در تهران در حال اجرا است و به زودی نیز سازوکار جدید آن اجرایی خواهد شد، تردد موتور سیکلت‌ها از خطوط ویژه نیز تخلف بود و حتما با آن برخورد می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 66291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha