کد خبر 66389
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
مرسدس با والتری بوتاس به توافق رسید

رشین خودرو: والتری بوتاس، جایگزین قهرمان فرمول یک تیم مرسدس، نیکو روزبرگ شده است و هم‌تیمی لوئیس همیلتون در این تیم پرافتخار خواهد بود.

به گزارش «پرشین خودرو»، بیش از یک ماه است که چند تیم فعال در فرمول یک، به دنبال جذب بوتاس هستند و در این میان، مرسدس نزدیک به یک هفته پیش، مذاکرات خود با این پدیده جوان دنیای سرعت را آغار کرده بود. در حالی که پیش‌ از این بوتاس برای تیم ویلیامز رانندگی می‌کرد، اکنون مدیر این تیم کلیر ویلیامز تایید کرده که قرارداد مذکور نهایی شده است. از سویی دیگر، فیلیپ ماسا هم جایگزین بوتاس در ویلیامز خواهد بود و به مسابقات فرمول یک بازخواهد گشت.

بوتاس

بوتاس در اولین واکنش رسمی خود می‌گوید:" تیم مرسدس بنز برای من بسیار هیجان‌انگیز است. به نظرم مدتی زمان می‌برد تا باور کنم واقعا این اتفاق ممکن شده است. این یک رویای جدید است که برای من به حقیقت پیوسته و بودن در تیمی که سابقه‌ی تاریخی فوق‌العاده‌ای خصوصا در سال‌های اخیر دارد خوشحال‌کننده است. من به بودن با مرسدس افتخار می‌کنم و از تمام افرادی که در این تیم بزرگ به من و مهارت من اعتماد کرده‌اند، سپاس‌گزارم."

بوتاس

والتری بوتاس ۲۷ ساله  و زاده فنلاند است که تمام عمر حرفه‌ای خود در فرمول یک را، برای تیم ویلیامز رانندگی کرده  و نقش مهمی در این تیم شهر گروو (Grove) انگلستان، از ۲۰۱۳ تاکنون داشته است. او هرچند در هیچ مسابقه ای به قهرمانی نرسیده، اما ۹ بار روی سکو رفته است.

منبع: زومیت

کد خبر 66389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha