خرید ساینا تنها با پرداخت 10 میلیون تومان

پرشین خودرو: گروه خودروسازی سایپا برای فروش خودروی ساینا EX خود بخشنامه ی جدیدی صادر کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بر اساس این گزارش قیمت قطعی ساینا 27 میلیون و 776 هزار تومان اعلام شده که در مدل اول اعلامی از سوی سایپا، مبلغ 10 میلیون تومان تسهیلات نیز برای خریداران در نظر گرفته شده است.

خریدار برای بازپرداخت تسهیلات می تواند در بازه زمانی 12 تا 24 ماه اقدام کرده و البته از سود مشارکت 21 درصدی نیز بهره مند شود.

در مدل فروش دیگری شما با پرداخت کل مبلغ خودرو در مدت 30 روز می توانید خودروی خود را تحویل گرفته و یک کارت 4 ستاره نارجی به همراه خودروی ساینا EX دریافت کند.

برای ساینا EX شما می توانید از فروش اعتباری نیز استفاده کرده و در مرحله اول با پرداخت 10 میلیون تومان ثبت نام خود را آغاز کرده و از یک وام 10 میلیون تومانی دیگر نیز بهره ببرید.

شما این تسهیلات را در بازه 12 تا 24 ماه بازخواهید گرداند و خودروی خود را نیز در یکی از ماه های بهار 96 دریافت می کنید.

شرکت سایپا پیش فروش نقدی یک مرحله ای ساینا را نیز اعلام کرده است که بر اساس آن وجه مورد نظر شما تنها 10 میلیون تومان خواهد بود و سپسیک تخفیف 830 هزار تومانی نیز به شما داده خواهد شد و خودرو در اسفند ماه 95 به شما تحویل داده می شود.

علاقمندان به منظور اطلاعات بیشتر می توانند به نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور یا سایت اینترنتی آن مراجعه کنند.

کد خبر 66409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha