کد خبر 66495
۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸

پرشین خودرو: اکثر ما دوست داریم که در مورد زندگی ستاره ها، به خصوص آنهایی که دوست شان داریم، بیشتر بدانیم، به همین دلیل در شبکه های اجتماعی عضو می شویم

به گزارش«پرشین خودرو»،  باور کنید یا نه توییتر جزو یکی از اعتیاد آورترین شبکه های اجتماعی است. اکثر ما دوست داریم که در مورد زندگی ستاره ها، به خصوص آنهایی که دوست شان داریم، بیشتر بدانیم، به همین دلیل در شبکه های اجتماعی عضو می شویم تا اطلاعات دست اول را از صفحات شخصی شان به طور مستقیم به دست آوریم. اما برخی از ستاره ها این فرصت را با بستن صفحه های شخصی شان به طور موقت یا دائم، از ما می گیرند. اگر می خواهید با دلایل برخی از ستاره ها برای بستن توییترشان بیشتر آشنا شوید، با ما همراه باشید.

 
دمی لواتو
 
 دلایلی که ستاره ها توییتر را ترک کرده اند
 
در ماه ژوئن بود که دمی لواتا توییتر را ترک کرد. او در این باره گفت: «مشکلات جهان به دست افرادی بوجود می آید که بدی ها را نادیده می گیرند و تنها توجه شان به اتفاقات خوب است.»
 
او به اتفاقات بدی که برای ستاره ها از جمله آریانا گراندی یا رفتار بد ماریا کری با جنیفر لوپز افتاده، اشاره کرد. اگر چه دمی لواتا صفحه خود را بست اما اکانت خود را پاک نکرد تا راه برگشتی به این دنیای مجازی باقی بگذارد. او که طرفدار هیلاری کلینتون بود، یک روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری نیز پستی را منتشر کرد که عصبانیت بسیاری از طرفدارانش را بر انگیخت، اما بلافاصله آن را پاک کرد و از همه عذرخواهی کرد.
 

 

مایلی سایرس
 
 دلایلی که ستاره ها توییتر را ترک کرده اند
 
اگر چه مایلی سایرس یکی از فعال ترین ستاره ها در توییتر بود اما در اکتبر 2009 اعلام کرد: « لیام همسورث از من می خواهد که صفحه توییترم را ببندم.» طرافدار او از شنیدن این موضوع بسیار ناراحت شدند. مایلی سایری که در آن زمان تنها 16 سال داشت، در جواب بسیاری از افرادی که دلیل بستن توییتر او را باور نمی کردند ویدیویی را با این مضمون پخش کرد: «بله! شایعات منتشر شده کاملا صحت دارد و من مجبورم که با شماها خداحافظی کنم. من این کار را انجام می دهم چون دوست دارم برای مردم زندگی کنم.» 
 
البته این را هم اضافه کنیم که ماسلی سایرس در سال 2011 بار دیگر به توییتر بازگشت.
 

 

اما استون
 
 دلایلی که ستاره ها توییتر را ترک کرده اند
 
در سال 2013 بود که اما استون تصمیم گرفت توییتر خود را ببندد زیرا که اعتقاد داشت موفقیت جایی بیرون از این دنیای مجازی است.
 
زمانی که او در حال فیلمبرداری فیلم «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» اش بود، یک نفر صفحه توییتر او را هک کرده و یک سری پست های عجیب و غیب و توهین آمیز را منتشر کرد. ولی اما استون در یک برنامه رادیویی تمام آنها را تکذیب کرد و گفت: «صفحه من حک شده است. قسم می خورم که من آن پست ها را نگذاشته ام.»
 

 

کیم کارداشیان 
 
 دلایلی که ستاره ها توییتر را ترک کرده اند
 
مسلما هیچکس مهارت فعالیت کیم کارداشیان را در شبکه های اجتماعی ندارد اما پس از سرقتی که از او در هتلی در پاریس انجام شد، او توییتر را بی آنکه چیزی در این باره بگوید، ترک کرد.
 
او دلیل پلیس ها را از این که توییتر عامل این سرقت بوده است، تایید می کند. حدود 10 میلیون دلار به همراه یک انگشتر 4 میلیون دلاری که هدیه ای از همسرش کانیه وست بود، از او سرقت شد و دلیلش هم عکس هایی بود که خود از دارایی هایش منتشر کرد. او دو روز پس از این ماجرا به توییتر بازگشت و 14 میلیون از 107 میلیون فالوورهایش را پاک کرد.
 

 

ادل
 
 دلایلی که ستاره ها توییتر را ترک کرده اند
 
ادل، که محبوب ترین ستاره قرن شده است، استعداد او مانند بسیاری از ستاره های دیگر، از طریق شبکه های اجتماعی کشف شد اما او در نهایت به این نتیجه رسید که باید زندگی خصوصی اش را از زندگی کاری اش جدا کند. او پس از این که در سال 2012 از طریق توییترش تهدید به مرگ شد، به سرعت صفحه اش را بست. نه تنها او بلکه کودک اش نیز مورد تهدید قرار گرفت که استرس زیادی را برای او به همراه داشت. اگر چه صفحه او بار دیگر فعال شد اما دیگر نمی دانیم که خود اوست که این پست ها را می گذارد یا خیر.
 

 
ایگی آزیلیا
 
 دلایلی که ستاره ها توییتر را ترک کرده اند
 
 ایگی آزیلیا که یکی از بهترین رپرهای جهان است، در فوریه 2015 چشمش را به روی تمام هوادارانش بست و توییتر را رها کرد. دلیلش؟ انتشار عکس هایی بود که از او هنگام مسافرت با نامزدش، نیک یان، گرفتند. پس از این اتفاق، او در توییترش نوشت: «اینترنت منعکس کننده بدترین خصوصیات انسان هاست.» او به همین دلیل و دلایل دیگری که عصبانیت او را تشدید کرد توییتر خود را بست اما اخیرا به آن بازگشته و فعالیت های خود را بار دیگر آغاز کرده است.
 

 

لیدی گاگا
 
 دلایلی که ستاره ها توییتر را ترک کرده اند
 
لیدی گاگا، با 64.8 میلیون فالوور، یکی از مشهورترین و تاثیرگذارترین صفحه های توییتر را داشت اما در تابستان 2013 او به طور ناگهانی صفحه خود را بست. خیلی ها فکر کردند که این کار درست مانند کاری است که عده ای از ستاره ها در سال 2010 جهت جمع آوری پول برای خیریه کودکان کردند، اما موضوع هر چه بود، او نتوانست از توییترش بگذرد و بار دیگر به جمع توییتر بازها بازگشت.
 

 

لیلی آلن
 
 دلایلی که ستاره ها توییتر را ترک کرده اند
 
اگر چه لیلی آلن یکی از طرفداران پرو پا قرص ترامپ بود و تبلیغات زیادی را از طریق توییترش برای او انجام داد اما تا به حال چندین بار صفحه اش را بست. 
 
اولین بار در سال 2009 بود که لیلی آلن اعلام کرد که دوست دارد از تکنولوژی به دور ماند. «نامزدم به من می گوید که من دوست دارم زمانم را با تو بگذرانم اما تو با میلیون ها نفر دیگه! او از این موضوع به شدت عصبانی بود و من هم تصمیم گرفتم که توییتر را ترک کنم.»
 

 

کریسی تیگن
 
 دلایلی که ستاره ها توییتر را ترک کرده اند
 
در سال 2012 ، پس از این که کریسی تیگن پستی درباره کنترل اسلحه گذاشت، از طریق توییتر توسط اشخاصی تهدید به مرگ شد. او چند روز بعد از این اتفاق در صفحه اش نوشت: «اینجا جز نفرت و عصبانیت برای من هیچ چیز دیگری ندارد. من هم دیگر تحمل ندارم. خداحافط توییتر، سلام اینستاگرام!»
 
 
 
منبع: برترین ها
کد خبر 66495

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha