کد خبر 66555
۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
بی ام و M4 مدل 2017 رو نمایی شد

پرشین خودرو: با رونمایی این برند مشهور آلمانی از نسخه ۲۰۱۷ بی‌ام‌و سری ۴، شرکت M Power ارتقاءدهنده رسمی محصولات بی‌ام‌و نیز خودروی M4 را آماده کرده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، برخلاف اخبار شنیده‌شده، مدل ۲۰۱۷ بی‌ام‌و M4 در بخش پیشرانه تفاوتی با نسخه قبلی ندارد و صرفا یک فیس‌لیفت از نسخه سال ۲۰۱۶ است که ظاهر جذاب‌تری به خود گرفته است. چراغ‌ها در این مدل از آخرین فن‌آوری بی‌ام‌و استفاده می‌کنند که نوع جدیدی از LED موسوم به BiLED را شامل می‌شود که با وجود ضخامت کم، روشنایی بالا و مصرف انرژی پایینی دارند.

 

بی ام و سری۴ / BMW M4

 

در فضای داخلی، مهم‌ترین تفاوت M4 با یک سری ۴ استاندارد، امکان استفاده از فیبرکربن است که در داشبورد و کنسول قابل سفارش خواهد بود. ارتباط بین کاربر و کامپیوتر خودرو نیز بهبود یافته و رهیاب ماهواره‌ای جدیدی روی آن نصب شده است.

 

بی ام و سری۴ / BMW M4

 

مثل همیشه، استفاده از پیشرانه‌ای قدرتمندتر از نمونه استاندارد، در M4 دیده می‌شود که تا ۴۵۰ اسب بخار به آن قدرت می‌دهد. یک پکیج سفارشی، شامل بهینه‌سازی بدنه، رینگ‌ها و پیشرانه نیز برای M4 در نظر گرفته‌ شده که بسته مسابقه‌ای (Competition Package) نامیده شده است و شامل استفاده گسترده از فیبر کربن در بدنه و بخش‌های فنی، صندلی‌های اسپرت و رینگ‌های ۲۰ اینچی موسوم به ۶۶۶MM می‌شود.

 

بی ام و سری۴ / BMW M4

 

قرار است M Power سری ۴ را در دو مدل کوپه و کوپه کانورتیبل عرضه کند که نسخه M4 کوپه با پیشرانه ۳ لیتری توربوشارژ، ۴۲۵ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد و با شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت ۴.۱ ثانیه، به قیمت ۶۷ هزار دلار فروخته شود. خودروی M4 مجهز به پکیج مسابقه‌ای و پیشرانه ۴۵۰ اسب بخار و آپشن‌های کامل نیز در حدود ۹۰ هزاردلار فروخته می‌شود. مثل سال قبل، احتمالا M4-GTS هم معرفی خواهد شد که با پیشرانه ۵۰۰ اسب بخار، نزدیک به ۱۳۵ هزار دلار قیمت دارد و شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت ۳.۴ ثانیه را در اختیار خواهد داشت.

منبع: زومیت

کد خبر 66555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha