آغاز فروش، پیش فروش و فروش اعتباری خانواده پراید از فردا +جزئیات

پرشین خودرو: جشنواره فروش محصولات سایپا به مناسبت دهه مبارک فجر از فردا آغاز می شود.

به گزارش پرشین خودرو، بر این اساس شما برای خرید یکی از مدل های تولیدی خانواده پراید این امکان را دارید که از بین خرید نقدی، پیش فروش نقدی و پیش فروش اعتباری یکی را انتخاب کرده و خودروی مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

فروش نقدی:

قیمت نقدی پراید 131، 132 و 111 به ترتیب 20 میلیون و 696 هزار، 20 میلیون و 596 هزار و 20میلیون و 926 هزار ریال اعلام شده است که خریداران با پرداخت این مبلغ می توانند خودروی خود را با مدل 96 و بیمه بدنه رایگان به صورت فوری تحویل بگیرند.

 

پیش فروش نقدی:

به گزارش پرشین خودرو، در مدل پیش فروش نقدی شما تنها باید 6 میلیون تومان وجه نقد در اختیار داشته باشید تا بتوانید یکی از این 3 مدل خودرو را ثبت نام و در سال آینده تحویل بگیرید.

بر اساس اعلام سایپا خودروهای 131 پیش خرید شده به صورت نقدی، در 3 ماه ابتدایی سال آینده به دست مشتریان خواهد رسید و دو خودروی 111 و 132 در تابستان 96 به خریداران عرضه می شود.

گفتنی است تمام این خودروها دارای بیمه بدنه رایگان سود مشارکت بالای 20 درصد هستند.

 

پیش فروش اعتباری:

مدل سومی که سایپا برای دهه فجر معرفی کرده است پیش فروش اعتباری است که با پیش پرداخت اولیه 8 میلیون تومان آغاز و دارای تسهیلات 20 و 22 درصدی 9، 12 و 24 ماهه است.

شما می توانید 7، 10 و 12 میلیون تومان تسهیلات برای خرید این 3 مدل پراید دریافت کنید. گفتنی است این خودروها از اردیبهشت 96 تا پایان شهریور ماه همان سال به خریداران تحویل داده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به نمایندگی های سایپا در سراسر کشور و یا سایت این شرکت خودروسازی مراجعه کنید.

کد خبر 66589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صفییه سید حسینی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
    0 0
    چرا عوض چک سفته نمیگیرید تکلیف خانمهایی که سرپرست ندارند و خرج بچه هارو میدن چیه یک راهی براشون پیداکنیدکه بتواند ماشین بگیرند