ایران می تواند هاب خودرویی منطقه شود

پرشین خودرو: چنانچه شرکت های خودروسازی جهان برای سرمایه گذاری وارد کشور شوند، این اقدام در دراز مدت تاثیر خوبی در بازار و البته تولید خودرو داخلی خواهد گذاشت.

علی شکوهی معاون بازاریابی گروه آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن و دی.اس فرانسه، در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو» در مورد حضور مستقل برندهای خودروسازی جهان برای تولید مستقیم خودرو در ایران گفت: صنعت خودروی کشور نیاز بسیاری به انتقال تکنولوژی دارد و خودروسازان ما باید دانش جهانی را کسب کنند بنابراین حضور شرکت های مادر تولید کننده خودرو در ایران بسیار خوب است.
وی ادامه داد: اگر شرکت های خودروسازی جهان برای سرمایه گذاری وارد کشور شوند، این اقدام در دراز مدت تاثیر خوبی در بازار و البته تولید خودرو داخلی خواهد گذاشت.
شکوهی تصریح کرد: رقابتی که با ورود برنده های معتبر در بازار ایجاد می شود باعث خواهد شد تا شرایط تولید، فروش و خدمات پس از فروش هر روز بهتر از دیروز و به نفع مصرف کننده شود.
معاون بازاریابی گروه آرین تاکید کرد: ایجاد فضای رقابتی باعث خواهد شد تا خودروسازان داخلی و قدیمی کشور نیز برای تولید با کیفیت دست به کار شده و در خدمات رسانی به مشتریان نیز به دنبال بهترین عملکرد بگردند و این اتفاق نیز نفعش برای خریدار ایرانی است.
وی با تاکید بر اثر گیری حضور برندهای معتبر در کشور بر روی دانش بازاریابی تولیدکنندگان ایرانی، گفت: مطمئن باشید وقتی شرکتی به صورت مستقیم برای سرمایه گذاری وارد یک کشور می شود سعی خواهد کرد در بازاریابی و صادرات روش های نوینی را مورد استفاده قرار دهد و این اتفاق در صنعت خودر می تواند به رشد صادراتی کشور کمک شایان توجهی کرده و ایران را به هاب خودرویی منطقه تبدیل کند.
شکوهی خاطرنشان کرد: ایران و ایرانی این ظرفیت و پتانسیل را دارند که تامین کننده محصولات استراتژیک و صنعتی برای تمام منطقه و کشورهای حاشیه خلیج فارس باشند و در صنعت خودرو این ظرفیت آماده بهره برداری است و تنها باید مدیریت بازاریابی و تولید را کمی تغییر داد.

کد خبر 66596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha