کد خبر 66610
۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
لغو پروازهای زاگرس از دزفول تا 8 بهمن

پرشین خودرو: مسئول روابط عمومی فرودگاه دزفول گفت: تمام پروازهای شرکت هواپیمایی زاگرس ازطریق فرودگاه دزفول تا هشتم بهمن ماه به مدت یک هفته لغو شد

به گزارش « پرشین خودرو»، محمد بخشی  افزود: با توجه به بی نظمی به وجود آمده در برنامه پروازی هواپیمایی زاگرس، این شرکت در نامه ای اعلام کرد کلیه پروازهای این هواپیمایی از فرودگاه دزفول به تهران و بالعکس از دوم بهمن تا هشتم بهمن ماه لغو شده است.
وی گفت: نخستین پرواز شرکت هواپیمایی زاگرس در حالی 30 دی از دزفول به تهران انجام شد که به دلیل معرفی نشدن نماینده این شرکت هواپیمایی در فرودگاه دزفول مشکلاتی به وجود آمد.
بخشی با تائید اینکه بی نظمی اخیر در پروازهای این شرکت هواپیمایی ارتباطی با فرودگاه دزفول ندارد گفت: در پرواز روز پنجشنبه هواپیمایی زاگرس که نخستین پرواز این شرکت از دزفول به تهران بود 6 نفر بلیت تهیه کرده بودند ولی به دلیل اینکه از سوی نماینده این شرکت هواپیمایی اسامی آنها در فهرست ثبت نشده بود امکان ورود به هواپیما برای آنها مقدور نشد.
مسئول روابط عمومی فرودگاه دزفول اظهار کرد: نخستین پرواز شرکت هواپیمایی زاگرس با 127 مسافر از تهران به دزفول و با 69 مسافر از دزفول به تهران انجام شد ولی 9 نفر از مسافران دزفول به تهران به موقع در محل حاضر نشده و از پرواز جاماندند.
وی افزود: 6 مسافر دیگر نیز با وجود در دست داشتن بلیت به دلیل ثبت نشدن اسامی آنها در فهرست مسافران از سوار شدن آنها به هواپیما جلوگیری شد.
مسافران پرواز امروز شنبه شرکت هواپیمایی زاگرس نیز از نخستین ساعات روز با لغو پرواز و در بسته پایانه فرودگاه دزفول سرگردان شدند.
اطلاع رسانی نکردن شرکت هواپیمایی زاگرس در خصوص لغو پرواز مذکور سرگردانی و اعتراض مسافران این پرواز را به دنبال داشت.
تعدادی از مسافران این پرواز از ساعت پنج صبح روز شنبه در هوای سرد زمستان و در بیرون از پایانه فرودگاه دزفول که در آن بسته بود سرگردان شدند.
در هفته 20 پرواز رفت و برگشت از طریق فرودگاه دزفول انجام می شود.
فرودگاه دزفول تنها فرودگاه منطقه شمال استان خوزستان است.

منبع: ایرنا

کد خبر 66610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha