اطلاع رسانی و افزایش تولید بهترین راه مقابله با قطعات تقلبی است

پرشین خودرو: برای غلبه بر توزیع وسیع قطعات و لوازم یدکی تقلبی باید جامعه را به صورت مفهومی با خطرات استفاده از اجناس تقلبی آشنا کرد.

سید رضا حسینی مدیرعامل ایساکو، در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، اطلاع رسانی را یکی از مهمترین تلاش های صنعت خودرو برای مقابله با قطعات تقلبی دانست و افزود: ایساکو در حوزه اطلاع رسانی رویکرد جدید را انتخاب کرده و تا به امروز نیز این رویکرد تاثیر مثبت خود را بر کاهش مصرف قطعات تقلبی گذاشته است.
وی ادامه داد: در حوزه قطعات یدکی سعی کردیم مردم را به صورت مفهومی با خطرات استفاده از قطعات و لوازم تقلبی آشنا کرده و آمارها نشان می دهد که این تبلیغات مفهومی موفقیت آمیز بوده است.
مدیرعامل ایساکو بر استفاده مناسب از اپلیکیشن ایساکو برای تعیین اصل و غیر اصل بودن قطعات اشاره کرد و افزود: مردم به خوبی می توانند از امکانات این اپلیکیشن موبایل برای خریدن اجناس اصل استفاده کنند.
وی در مورد وظیفه دیگر صنعت خودرو برای مقابله با حضور تقلبی ها در بازار گفت: اولین کار بعد از اطلاع رسانی افزایش تولید و تامین قطعه باکیفیت است که می تواند جلوی حضور وسیع کالاهای تقلبی را بگیرد.
حسینی گام بعدی را جذب تعمیرکاران متفرقه دانست و افزود: این کار را از کرمان شروع کردیم و 200 تعمیرکار متفرقه را آموزش داده و سعی کردیم با امکانات جدیدی که در اختیارشان می گذاریم، جذبشان کنیم.
وی در مورد هدف اصلی از جذب این تعمیرکاران متفرقه گفت: ما بر آنیم که به ایشان آموزش دهیم تا به جای خرید از فروشگاه های بی نام و نشان، تامین قطعات را از طریق ایساکو انجام دهند.
مدیر عامل ایساکو در مورد افزایش شبکه تعمیرگاهی ایساکو گفت: من اعتقاد دارم باید کیفیت را افزایش داد و کمیت در درجه بعدی اهمیت قرار دارد. چنانچه به عنوان نمونه 770 تعمیرگاه خود را به 500 واحد برسانیم اما کیفیت ارائه خدمات پس از فروش در این تعداد را افزایش دهیم، بسیار بهتر خواهد بود.

کد خبر 66710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha