کد خبر 66715
۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
تیم فرمول یک مانور در استانه فروش

پرشین خودرو: به گزارش مجله‌ی اتواسپرت، پیشنهادی برای خرید تیم فرمول یک مانور (Manor) مطرح شده است که در حال حاضر در شرایط مالی خوبی به سر نمی‌برد.

به گزارش «پرشین خودرو»، اخبار منتشرشده حکایت از این دارند که مدیران شرکت تجاری Just Racing Services (مالک اصلی تیم فرمول یک مانور) در حال مذاکره با اشخاص علاقه‌مند به خرید سهام این تیم هستند؛ در حال حاضر مؤسسه‌ای برای خرید سهام تیم مانور اعلام آمادگی کرده است. این پیشنهاد توسط شرکت FRP Advisory برای خرید تمام سهام سه شرکت اصلی تیم مانور (Just Racing Services, Just Racing, Manor Grandprix Racing) اعلام شده است.

شرکت مشتاق به خرید تیم مانور معتقد است برای اطمینان از این‌که خودروها بتوانند عملیات توسعه و تست خود را پیش از شروع فصل به اتمام برسانند، باید مالکان این تیم به‌سرعت جواب خود را در خصوص پیشنهاد ارائه‌شده، اعلام کنند. در صورتی که تا زمان تعیین‌شده، مالکان مانور تصمیمی در این خصوص نگیرند، FRP Advisory با توجه به زمان کمتر برای آماده‌سازی خودروها و بالطبع افزایش هزینه‌ی توسعه و تست آن‌ها، پیشنهاد خود را تغییر خواهد داد.

در حال حاضر مدیران شرکت Just Racing Services برای پرداخت حقوق تمام کارکنان تا پایان ماه ژانویه موافقت کرده‌اند تا به جستجو برای سرمایه‌گذار و نجات تیم و عدم فروش کامل آن، ادامه دهند؛ خودروی ۲۰۱۷ مانور آماده‌ی تولید است؛ اما به دلیل ایجاد محدودیت توسط مدیران برای پرداخت مطالبات طلبکاران، قطعات این خودرو نمی‌توانند تولید شوند.

توسعه و تولید خودروهای فرمول یک هزینه‌ی بسیاری در بر دارد و تیم‌های نه‌چندان مطرح این مسابقات که همواره در رده‌های پایین جدول رده‌بندی قرار می‌گیرند، توانایی پرداخت هزینه‌های گزاف این رشته ورزشی را ندارند و در صورت عدم جذب سرمایه‌گذار، ورشکست و ناچار به فروش سهام خود می‌شوند. مانور نیز در حال حاضر در وضعیت مطلوبی قرار ندارد و با وجود تمام تلاش‌های مالکان این تیم، احتمال حفظ آن بسیار کاهش یافته است.

فصل جدید مسابقات فرمول یک، ۲۶ ماه مارس در استرالیا شروع می‌شود.

منبع: زومیت

کد خبر 66715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha