کد خبر 66743
۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷

پرشین خودرو: سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: پیش بینی می شود آواربرداری ها در محدوده ساختمان پلاسکو تا 3 روز آینده ادامه داشته باشد.

به گزارش«پرشین خودرو»، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: پیش بینی می شود آواربرداری ها در محدوده ساختمان پلاسکو تا 3 روز آینده ادامه داشته باشد.
 
سید جلال ملکی گفت: درحال حاضر قطاری از لودرها، بیل های مکانیکی و کمپرسوریها در صحنه حادثه آوار ساختمان پلاسکو به صف شده و عملیات همچنان با جدیت ادامه دارد.


وی افزود: پس از اقدامات صورت گرفته اکنون ضلع غربی ساختمان پلاسکو به ضلع جنوبی راه یافته و یک ارتباط در میان این دو ضلع برقرار و معبری در میان آن باز شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به ادامه عملیات در نقطه غربی ساختمان پلاسکو تصریح کرد: عملیات در نقطه غربی همچنان ادامه دارد اما متاسفانه تاکنون به مورد جدیدی برخورد نکرده ایم.

ملکی با اشاره به کشف پیکر 4 شهروند در زیر آوار ساختمان پلاسکو خاطر نشان کرد: بامداد امروز در پی ادامه حفاری ها و حفر یک تونل آتش نشانها با پیکر 4 شهروند محبوس در زیر آوار برخورد و موفق به خروج اجساد آنها شدند.

وی ادامه داد: بر روی پیکر اجساد شناسایی شده شدت جراحات و سوختگی ها قابل مشاهده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در پاسخ به این پرسش که عملیات آوار برداری در محدوده حادثه پلاسکو تا چه زمانی ادامه خواهد داشت گفت: پیش بینی می شود عملیات طی سه روز آینده ادامه داشته باشد.

ملکی با تاکید بر اینکه برای تامین تجهیزات مورد نیاز نیروهای امدادی با کمبود امکانات مواجه نیستیم اذعان کرد: تمام تجهیزات مورد نیاز آتش نشانها و سایر نیروهای امدادی در محل حادثه وجود داشته و از بابت تجهیزات با مشکل مواجه نیستیم.

وی با اشاره به سرعت روند آوار برداری ها اظهار کرد: طی روزهای اخیر شاهد سرعت بخشیدن به آوار برداریها بوده ایم و امیدوار هستیم با خارج کردن بخشی از آوار محدوده ای از معابر بازگشایی شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تاکید کرد: سرعت بخشی به آواربرداری ها به معنای این نیست که آتش نشانها و سایر نیروهای امدادی احتیاط و دقت را در روند کاری خود ندارند.

 

 

 

منبع: میزان

کد خبر 66743

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha