کد خبر 66828
۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
کشف ۵ دستگاه خودروی سرقتی در شهرستان بهار

پرشین خودرو: بهار - فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۵ خودروی سرقتی طی ۳ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سرهنگ بزرگعلی نوری  گفت: در راستای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، کارکنان انتظامی شهرستان بهار با مدنظر قراردادن شماره خودروهای سرقت شده در اقصی نقاط کشور که همواره از طریق مرکز کنترل و پیام انتظامی استان اعلام می شود، موفق به شناسایی ۵ دستگاه خودرو سرقتی شدند.

وی اظهار داشت: در آغازین روز اجرای طرح، ماموران انتظامی شهرستان یک دستگاه وانت مزدا را که در سطح شهرستان رها شده بود شناسایی کردند.

وی افزود: در روز دوم طرح نیز تعداد ۲ دستگاه نیسان آبی سرقتی را شناسایی و در نهایت شب گذشته نیز در تقویت ایست و بازرسی های مقطعی در سطح شهرستان با به دام انداختن دو خودرو سواری مزدا ۳ که از پایتخت کشور مورد سرقت واقع شده بود هر دو خودرو را تعقیب کردند که سارقان با استفاده از تاریکی شب و حرکت به سمت بیابان های اطراف خودرو را رها کرده و متواری شدند که تلاش پلیس برای دستگیری این دو سارق ادامه دارد.

سرهنگ نوری با اشاره به اینکه خودروهای سرقتی کشف شده به پارکینگ منتقل شدند، اظهار داشت: اجرای دقیق و تقویت درست ایست و بازرسی های مقطعی، آموزش مستمر عوامل گشت، حضور میدانی و محسوس و نامحسوس، شناخت و اشرافیت در دوره ماموریت از نکات اساسی در کشف این خودروها تلقی می شود.

منبع: مهر

کد خبر 66828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha