نماینده رنو، سیمبل را 10 درصد کمتر از قیمت بازار می فروشد+جزئیات

پرشین خودرو: نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، بیش از یکسال است که رنو سیمبل را به جاده های کشور فرستاده است و در جایگاه یک سدان وارداتی، فروش خوبی را برای این خودرو تجربه کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، چندی پیش شرکت نگین خودرو شرایط فروش نوروزی خود را با شعار «پرداخت به سلیقه شما» اعلام کرد و در این طرح، شاهد بودیم که مشتریان زیادی نسبت به خرید سیمبل اقدام کردند.
از ویژگی های طرح نورزوی این است که با پیش پرداخت هایی کم مثل 27 میلیون و 300 هزار تومان، می شود رنو سیمبل را خرید و الباقی بهای خودرو را طی یک تا سه سال پرداخت کرد.
جالب است بدانید که در حال حاضر نگین خودرو کمترین کارمزد را برای خودروهای خود در نظر گرفته است و مشتریانی که سیمبل را می خرند، می توانند با توجه به زمان بازپرداخت کارمزد صفر تا 16 درصد را انتخاب کنند.
همچنین تحویل این خودروها کمتر از 10 روز کاری انجام می شود و تا به امروز عمل به این تعهدات به صورت قابل لمس برای مشتریان بوده است.
در حال حاضر شرکت نگین خودرو رنو سیمبل PE نسخه Exclusive مدل 2016 را با پیش پرداخت 27 میلیون و 300 هزار تومان به مشتریان تحویل می دهد.
پرداخت 2 و 3 مرحله ای نیز برای رنو سیمبل امکانپذیر است که در کمترین مبلغ با 10 میلیون تومان پیش پرداخت و واریز باقی مبلغ تا 50 روز بعد می باشد.
50 میلیون تومان وام به این خودرو تخصیص می یابد و برای خریداران، امکانات اضافه ای چون مانیتور فابریک و نویگیشن فعال در نظر گرفته شده است.

 

جالب است بدانید که این شرایط فروش به مراتب به صرفه تر از خرید از بازار آزاد و واردکنندگان غیر رسمی است. زیرا نگین خودرو قیمت مصوب این خودرو را 74 میلیون و 900 هزار تومان اعلام کرده است و این در حالی است که در بازار آزاد نسخه های بدون مانیتور و نویگیشن سیمبل PE با قیمتی حدود 75 میلیون و 500 هزار تومان تا 76 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می رسند.
اگر مشتری هم سیمبل PE را از شرکت های غیر رسمی به صورت اقساطی مطالبه کند، پیش پرداخت 39 میلیون تومان برای او در نظر گرفته می شود و باید طی 10 ماه 36 میلیون تومان را پرداخت کرد.
جالب است بدانید که نگین خودرو، رنو سیمبل را با گارانتی پنج سال یا 150 هزار کیلومتر عرضه می کند. اما شرکت هایی که خودرو را به عنوان واردکننده های غیر رسمی در بازار عرضه می کنند، تنها دو سال برای سیمبل گارانتی در نظر می گیرند و باز هم با بهای بیشتر و شرایط سخت تر از نمایندگی رسمی به بازار عرضه می کنند

کد خبر 66847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha