G کلاس زردپوش منصوری از راه رسید+تصاویر

پرشین خودرو: گروه جهان

به گزارش پرشین خودرو، منصوری، بدون تردید یکی از برترین شرکت‌های تیونینگ دنیا که همه آن را به خوبی می‌شناسند و هربار چیزهای خاص و جدیدی برای معرفی کردن دارد، چندی پیش از آخرین پروژه کاری خود رونمایی کرد که بر روی یک دستگاه مرسدس بنز G کلاس AMG با تغییرات عمیق ظاهری و باطنی اجرا شده است.

 


در زیر کاپوت این خودروی شاسی بلند مرسدس بنز از همان پیشرانه معروف 8 سیلندر V شکل استفاده شده است و پیش از این هم توسط AMG ویرایش و تقویت های لازم بر روی آن انجام شده است، ولی گویا این مقدار نیروی تولیدی چندان باب میل منصوری نبوده تا این تیونر شخصا وارد عمل شود و با نصب توربوشارژرهای قدرتمند بر سر راه ورودی هوای سیلندرها، تقویت انژکتورهای پاشش سوخت، تقویت قطعات موتور اعم از شاتون‌ها، میل لنگ، پستون‌ها و در آخر هم با تغییر و بروزرسانی اطلاعات ECU موتور، باعث شده مقدار قدرت تولیدی پیشرانه به حداکثر 840 اسب بخار و مقدار گشتاور تولیدی آن هم به مرز 1150 نیوتن متر برسد.

 


علاوه بر تقویت پیشرانه، شاهد تقویت و بروزرسانی بدنه اتومبیل هم هستیم که در این میان می‌توان به کاپوت موتور فیبرکربنی، بامپرهای فیبرکربنی در زیر سپر جلو، سقف فیبرکربنی، دستگیره‌های فیبرکربنی درب اتومبیل، حاشیه‌های جدید فیبرکربنی گلگیرها با افزایش 40 میلی متری عرض، رینگ‌های متنوع 21 اینچی، 22 اینچی و 23 اینچی آلیاژی اشاره کرد.

 


همسو با تغییرات خارجی، داخل کابین هم یکسری تقویت و بروزرسانی‌ها صورت گرفته است که به ترتیب و خیلی خلاصه شامل پدال‌های آلومینیومی، قسمت‌های فیبرکربنی غربیلک فرمان، صندلی‌های اسپرت سرنشینان جلو، قاب اطراف فیبرکربنی صفحه کیلومتر، ترمز دستی فیبرکربنی، کنسول مرکزی فیبرکربنی، دستگیره های فیبرکربنی داخلی، قسمت های فیبرکربنی داشبورد و... می‌شود که به دلیل محدود بودن تصاویر ارائه شده، منصوری شخصا به آنان اشاره داشته است.

 

 

کد خبر 66848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha