ترددخودروها درخیابان جمهوری از هفته آینده عادی می شود

پرشین خودرو: فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با توجه به اعلام کاهش محدودیت های ترافیکی در اطراف محل حادثه ساختمان پلاسکو با تمهیدات پیش بینی شده از اوایل هفته آینده مسیر تردد خودروها در خیابان جمهوری به میدان بهارستان باز می شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، سردار حسین ساجدی نیا شامگاه سه شنبه در محل ستاد اطلاع رسانی مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان واقع در چهار راه استانبول در جمع خبرنگاران افزود: براساس هماهنگی به عمل آمده با مسئولان شهرداری مقرر شد ادامه مراحل آواربرداری ساختمان پلاسکو از داخل پارکینگ انجام شود.

وی ادامه داد: در همین راستا از روز شنبه یا یکشنبه مسیر خیابان جمهوری مقابل ساختمان پلاسکو به سمت میدان بهارستان برای تردد خودروها باز می شود.
سردار ساجدی نیا افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده محدودیت ها ترافیکی اعمال شده در چند روز گذشته از سمت غرب در محدوده خیابان جمهوری تا تقاطع چهار راه استانبول و از سمت شرق از چهار راه لاله زار تا چهار راه استقلال و همچنین محدودیت تردد عابران در پیادروهای اطراف چهار راه استقلال برداشته شده تا مردم به مکان ها و مجتمع های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.
وی در خصوص تشییع شهدای آتش نشان در روز پنجشنبه گفت: تمهیدات ترافیکی، امنیتی و انتظامی پیش بینی شده است تا در زمان اجرای مراسم به صورت عملیاتی اقدام شود.
وی با اشاره به تقسیم کار انجام شده در این خصوص، اظهار کرد: در زمان تشییع پیکر شهدا، برگزار مراسم نماز و همچنین طول مسیرهای رفت و برگشت مردم برای برگزاری این مراسم اقدامات لازم امنیتی و ترافیکی پیش بینی و برنامه ریزی شده است.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.

منبع: ایرنا

کد خبر 66869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha