خریداران «پارس تندر» هدیه دریافت می کنند+جزئیات

پرشین خودرو: پارس خودرو پیش فروش خودروهای خانواده تندر90 را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگارپرشین خودرو ، بر اساس این گزارش برای پیش فروش تندر90 دو پیش پرداخت اعلام شده است اولی 17 میلیون و دومی 20 میلیون تومان که این امکان را به شما می دهد تا برای پرداخت هر کدام که راحت هستید اقدام فرمایید.

در صورتی که شما پیش پرداخت 17 میلیون تومان را واریز نمایید سود مشارکت شما 15 درصد، سود انصراف 12 درصد و زمان تحویل خودرو تیر و مرداد 96 خواهد بود.

وقتی پیش پرداخت اولیه را به 20 میلیون تومان ارتقا می دهید،  سود مشارکت شما به 18 درصد تغییر کرده اما سایر شرایط همانند مدل قبلی است و تحویل خودرو نیز در همان 2 ماه ابتدای تابستان 96 رخ خواهد داد.

بر اساس بخشنامه جدید پارس خودرو، پارس تندر نیز با دو پیش پرداخت متفاوت پیش فروش شده است که برای پیش پرداخت 17 میلیون تومانی سود مشارکت 15، سود انصراف 14 و زمان تحویل اردیبهشت و خرداد 96 اعلام شده است و برای افرادی که 20 میلیون تومان ودیعه پرداخت می کنند نیز سود مشارکت با 3 درصد افزایش محاسبه خواهد شد و زمان تحویل مشابه مدل قبلی در دو ماه آخر بهار 96 خواهد بود.

گفتنی است پارس خودرو به تمام خریداران پارس تندر یک هدیه مولتی مدیا تحویل خواهد داد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نمانیدگی های مجاز سایپا و پارس خودرو در سراسر کشور و یا به سایت این شرکت مراجعه کنند.

کد خبر 66962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha