کمک به حادثه‌دیدگان برف و کولاک توسط ۲۶۵ نیروی امدادی لرستان

پرشین خودرو: ‌مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت‌: خدمات امداد و نجات به حادثه دیدگان برف و کولاک توسط 265 نیروى امدادى در حال انجام است.

به گزارش «پرشین خودرو»، رضایی در جمع خبرنگاران بیان کرد: 24 پایگاه امداد و نجات به همراه تیم های واکنش سریع جمعیت هلال احمر لرستان در حال ‌خدمت رسانی به در راه ماندگان محورهای مواصلاتی استان هستند.

وی اظهار کرد: از آغاز برف و کولاک در لرستان 265 نیروی امدادی فعالیت خود را برای کمک رسانی آغاز کرده‌اند ‌و 150 نیروی دیگر نیز در حال آماده باش و پشتیبانی هستند.

صارمی افزود: برای همین منظور 30 دستگاه خودروی آمبولانس، 11 خودروی کمک دار و 10 دستگاه خودروی ست نجات در اختیار پایگاه‌های امداد و نجات و و اکیپ‌های سیار قرار دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان از تنوع خدمات امدادی صورت گرفته خبر داد و اضافه کرد: انتقال 2 خانم باردار به مراکز بیمارستانی جهت زایمان، نجات مسافران در راه مانده، اسکان اضطراری و تغذیه آنها در پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری هلال احمر و مدارس و مساجد استان و نجات کوهنوردان بخشی از خدمات تیم‌های امدای هلال احمر از صبح امروز تا این لحظه بوده است.

وی یادآور شد: تمامی پایگاه‌های امدادی ما در آمادگی کامل قرار دارند. در صورت بروزهرگونه حادثه آماده انجام خدمات امدادی هستند.

صارمی خاطرنشان کرد: شماره 112 ندای امدای ما نیز به صورت شبانه روز آماده ارائه خدمات است و مردم استان می توانند در صورت بروز هر گونه حادثه بلافاصله با آن تماس بگیرند تا تیم‌های امدادی در کمترین زمان بتوانند خدمات خود را به نیازمندان ارائه دهند.

منبع: ایسنا

کد خبر 67015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha