کد خبر 67126
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
پروازهای فرودگاه ایلام و سنندج کنسل شد

پرشین خودرو: روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در گزارشی آخرین وضعیت آب‌وهوا و پروازهای فرودگاه‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش پرشین خودرو،  به دنبال ادامه بارش برف و باران در سطح کشور٬ وضعیت آب‌وهوای فرودگاه‌ها و پروازهای امروز شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ برای اطلاع مسافران هوایی اعلام شد.

براساس اطلاعیه روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در فرودگاه تبریز؛ بارش برف قطع شده است، دامنه دید افقی ۴۰۰۰ متر است و پروازها در حال انجام است.

فرودگاه اردبیل؛ برف در حال بارش است. دمای هوای ۳- درجه و دامنه دید افقی ۷۰۰۰ متر است. عملیات برف‌روبی در حال انجام است و پروازها صورت می‌گیرد.

فرودگاه ایلام؛ بارش برف و مه باعث شده است دید افقی به حدود ۲۰۰ متر برسد و با وجود برف روبی سطح باند٬ پروازها باطل شده است.

فرودگاه بجنورد؛ هوا کاملا ابری است و دیدی افقی به کمتر از ۵۰۰۰ متر رسیده است که به دلیل پایین تر بودن از سطح استاندارد برای این فرودگاه٬ پرواز ۱۱:۳۰ از مقصد تهران به دلیل دید کم به تهران بازگشت.

فرودگاه بیرجند؛ به دلیل وجود گرد و غبار٬ دید افقی به ۳۰۰۰ متر رسیده است که چون کمتر از استاندارد تعریف شده برای این فرودگاه است٬ پروازهای صبح باطل و دو پرواز بعدازظهر نیز بسته به پایداری یا عدم پایداری این شرایط٬ باطل یا انجام خواهد شد.

فرودگاه سنندج؛ برف در حال بارش است و دید افقی به زیر ۱۰۰۰ متر رسیده است و با توجه به شرایط موجود به احتمال زیاد پروازهای بعدازظهر باطل خواهد شد.

فرودگاه مهرآباد؛ پروازها طبق زمانبندی از پیش تعیین شده انجام می‌شود.

فرودگاه اهواز؛ وضعیت هوای اهواز مطلوب و پروازها در حال انجام است.

فرودگاه اصفهان؛ وضعیت جوی مساعد و پروازها طبق برنامه انجام می‌شود.

فرودگاه همدان؛ بارش برف آغاز شده است اما پروازها طبق برنامه انجام می‌شود.

فرودگاه مشهد؛ هوا خوب و پروازها طبق برنامه انجام می‌شود.

فرودگاه کرمان؛ هوا خوب و پروازها طبق برنامه انجام می‌شود.

فرودگاه اراک؛ با توجه به بارش برف عملیات برف روبی باند آغاز شده و تا ساعتی دیگر باند فرودگاه باز خواهد بود.

فرودگاه ارومیه؛ بارندگی قطع شده است و وضعیت هوا خوب و پروازها انجام خواهد شد.

فرودگاه بوشهر؛ هوا نیمه ابری است و مشکلی برای انجام پروازهای وجود ندارد.

فرودگاه امام‌خمینی(ره) ٬ هوا مطلوب گزارش شده و دید افقی در این فرودگاه هم اکنون دو هزار متر است و پروازها مطابق برنامه در حال انجام است.

 میزان

کد خبر 67126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha