جایگزینی وانت های فرسوده زامیاد با تسهیلات بلند مدت+جزئیات

پرشین خودرو: شرایط جدید فروش فوری و اعتباری طرح جایگزینی خودروهای فرسوده با وانت نیسان زامیاد اعلام شد.

به گزارش پرشین خودرو بر این اساس صاحبان وانت نیسان های فرسوده می توانند برای استفاده از شرایط جدید زامیاد، برای وانت های بالای یک تن از گواهی اسقاط به ارزش 4 میلیون و 500 هزار تومان و برای وانت های زیر یک تن از گواهی اسقاط به ارزش 2 میلیون و 250 هزار تومانی بهره مند شوند.
در این طرح وانت نیسان تک سوز NE6 یورو 4 به قیمت 32 میلیون و 461 هزار تومان و وانت نیسان دو گانه سوز NE6 یورو4 با قیمت 35 میلیون و 946 هزار تومان عرضه شده است که دارندگان وانت های فرسوده بعد از کسر گواهی اسقاط و پرداخت مابقی ارزش خودرو، همزمان با تحویل وانت فرسوده خود، خودروی صفر را تحویل خواهند گرفت.
شرکت سایپا برای سهولت استفاده دارندگان وانت های فرسوده از این امکان جدید، شرایط مختلف فروش اعتباری بدون بهره و با بهره کم را برای طرح جایگزینی وانت های فرسوده در نظر گرفته است.
به گزارش پرشین خودرو در این مدل های فروش اعتباری بدون بهره، میزان تسهیلات پرداختی به شما 10، 12، 14 و 16 میلیون تومان خواهد بود و شما در مدت 12 ماه باید این تسهیلات را بازپرداخت نمایید.
اما در مورد فروش اعتباری همراه با سود شما می توانید 20، 22، 24 و 26 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنید و البته بهره محاسبه شده برای شما با توجه مدت بازپرداخت که بین 12 تا 36 ماه متغیر است، تغییر خواهد کرد.
گفتنی است در این مدل فروش، بیشترین نرخ سود 21 و کمترین آن 16 درصد اعلام شده است.
علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا و یا زامیاد در سراسر کشور و یا سایت این شرکت مراجعه کنند.

کد خبر 67133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha