با گران قیمت ترین بنتلی دنیا آشنا شوید!+تصاویر

پرشین خودرو: اگر همین الان قصد خرید یک مدل از محصولات تولیدی کمپانی خودروسازی بنتلی را داشته باشید، باید هزینه‌ای چند صد هزار دلاری کنار بگذارید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، برای خرید یک دستگاه بنتلی کانتیننتال GT نیاز به پرداخت هزینه‌ای 200 هزار دلاری دارید و برای خرید شاسی بلند جدید این کمپانی هم باید هزینه‌ای حدودا 200 هزار دلاری پرداخت کنید و یا حتی برای داشتن یکی از مدل‌های لوکس "مولسان"، باید سر کیسه را شل کرده و هزینه‌ای تقریبا 300 هزار دلاری به جیب شرکت سازنده واریز کنید که نشان می‌دهد محصولات تولیدی این کمپانی خودروسازی به هیچ وجه ارزان نیست و جز محصولات لوکس و گران قیمت بازار تلقی می‌شود.
اما این تمام ماجرا نیست، زیرا اخیرا گران قیمت‌ترین خودروی بنتلی با قیمتی چند میلیون دلاری ظاهر شده است که به عنوان گران قیمت‌ترین خودروی تاریخ این خودروساز هم شناخته می‌شود.
با توجه به گالری تصاویر، احتمالا تا الان فهمیده‌اید که می‌خواهیم در رابطه با یکی از خودروهای کلاسیک بنتلی صحبت کنیم که قرار است با قیمتی بین 6.5 میلیون دلار تا 7.5 میلیون دلار در مزایده 10 الی 11 مارس RM ساتبی واقع در فلوریدا به فروش گذاشته شود.
البته ناگفته نماند که این خودروی کلاسیک بنتلی هنوز به فروش نرسیده و کارشناسان مزایده RM ساتبی پیش بینی کرده‌اند که این خودرو پس از شروع مزایده به قیمتی 6.5 الی 7.5 میلیون دلاری خواهد رسید که در صورت تحقق این موضوع، خودروی کلاسیک بنتلی به عنوان گران قیمت‌ترین خودروی تاریخ این خودروساز بریتانیایی شناخته می‌شود.
در آخر هم گفتنی است که این خودروی گران قیمت بنتلی با کد شاسی KM3088، در واقع یکی از اتومبیل‌های مسابقه دهنده این کمپانی در مسابقات لمانز بوده است که برای اولین بار در سال 1928 میلادی ساخته شد و در چندین مسابقه شرکت کرد و موفق به دریافت چندین مقام‌ اول تا سوم شده است.

پرشین خودرو

کد خبر 67325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha