نیسان زامیاد مورد قبول  مردم است

پرشین خودرو: تجری مفرد گفت: با توجه به انجام کشاورزی در این استان خودرو نیسان زامیاد از گروه سایپا در مدت زمانی بسیار طولانی مورد قبول و استفاده مردم این استان قرار گرفته است.

به گزارش پرشین خودرو، احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول در بازدید از غرفه گروه سایپا در هفتمین نمایشگاه خودرو تجهیزات و قطعات یدکی گرگان گفت:سایپا یکی از شرکتهای خودروساز کشور است که از دیرباز محصولات این گروه در استان گلستان مورد استفاده مردم قرار گرفته است.
وی افزود:حضور سایپا در هفتمین نمایشگاه خودرو و قطعات گرگان و عرضه محصولاتش نشان از توان بالای رقابت پذیری این گروه خودروساز با سایر خودروسازان داخلی و خارجی را دارد..
تجری مفرد با اشاره به مبحث اقتصاد مقاومتی که بارها از سوی رهبری مورد تاکید قرار گرفته گفت:با توجه به ظرفیت های موجود در صنعت خودروسازی کشور مردم علاقمند به خرید محصولات داخلی هستند و خودروسازان داخلی نیز با ایجاد شراکت با شرکت های مطرح جهانی دانش روز این صنعت را کسب و در جهت تولید خودروهای جدید ایمن و با کیفیت مطلوب تلاش می کنند.
وی افزود:خوشبختانه سایپا با دارا بودن قدمت نزدیک به 50 سال در این حوزه کارهای مثبتی انجام داده و همراه با تکنولوژی روز دنیا سطح کیفی محصولات خود را بهبود داده است و بر همین اساس مردم نیز به آن اطمینان و اعتماد دارند.
فرماندار علی آباد کتول ضمن تقدیر از مدیریت ارشد گروه سایپا گفت: گروه سایپا قطعا با پشتوانه این اعتماد مردم در جهت ایجاد رضایت مندی و افزایش کیفی محصولات گام برخواهد داشت و مدیرعامل سایپا نیز تا کنون در این خصوص راهبری مناسبی داشته است.
تجری مفرد ضمن تقدیر از حضور گروه سایپا در نمایشگاه گرگان گفت: برگزاری نمایشگاه خودرو در استان برای صنعت و اقتصاد آن استانی تاثیرگذار است و حضور سایپا در این نمایشگاه نشان از رقابت پذیری این گروه خودروساز با سایر خودروسازان داخلی و خارجی است.
وی در خصوص خودرو آریو که مورد استفاده در ناوگان تاکسی رانی کشور قرار گرفته گفت: یکی از سیاست های دولت تجهیز ناوگان عمومی حمل و نقل در جهت افزایش رفاه عمومی مردم است و بنده هم به عنوان نماینده دولت همین نگاه را دنبال خواهم کرد.
فرماندار علی آباد کتول گفت:با توجه به امکانات و شرایط مناسب خودرو آریو قطعا با شهردار و رییس سازمان تاکسیرانی شهر علی آبادکتول صحبت خواهم کرد تا بتوانیم از این خودرو جهت تعویض و تجهیز تاکسی های فرسوده شهر در جهت افزایش رفاه مردم استفاده کنیم.

کد خبر 67398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha