کد خبر 67441
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳

پرشین خودرو: این یک هشدار است برای بازیکنان شاغل در لیگ‌های اروپایی به خصوص سردار آزمون و سعید عزت اللهی که در لیگ برتر روسیه بازی می‌کنند.

به گزارش«پرشین خودرو»، بارها و بارها شایعاتی از این دست به گوش رسیده است که روس ها برای اینکه بازیکنان  خوب را در اختیار داشته باشند دست به هر کاری می زنند. از بستن قرارداد های مشکوک برای در اختیار داشتن مادام العمر این بازیکنان تا تعقیب و گریز آنها برای اینکه عکس یا احیانا فیلمی برای سوء استفاده از این بازیکنان تهیه کنند! پیش از این،این اتفاق برای خیلی از بازیکنانی که در خارج از ایران بازی کرده اند افتاده بود. بازیکنانی که در اوج ستاره بودن حتی به لیگ های کشورهای همسایه رفتند اما پس از مدت کوتاهی و به بهانه های مختلف از این لیگ ها دیپورت شدند.

تماشاگران امروز در این مورد نوشت:جالب اینجاست که مشابه این اتفاق برای یکی از ملی پوشان غیر فوتبالی هم در اروپا افتاده بود و دوستان نزدیکش می گویند که آنها می خواستند از این بازیکن عکس هایی بگیرند تا او را تحت فشار بگذارند که او به موقع ماجرا را فهمیده و پس از فسخ قرارداد به ایران برگشته است. علیرضا جهانبخش ملی پوش شاغل در لیگ هلند در این مورد می گوید:«من هم از این چیزها زیاد شنیده ام.ممکن است وجود داشته باشد و شاید هم نباشد.اما خودم خیلی احتیاط می کنم.سعی می کنم در جاهایی که ممکن است برایم دردسر ساز شود حضور نداشته باشم.این بهترین کار است و خودم خیلی از چیزها را رعایت می کنم که در آینده نتوانند از من سوء استفاده کنند.»

 پیشرفت علم در دنیای ارتباطات و گسترده شدن این فضا در تلفن های همراه باعث شده تا خیلی ها تصاویری ثبت کنند یا فیلم هایی را در گوشی های خود ضبط کنند که بازیکنان حتی متوجه آن نشده باشند.در سال های اخیر که چنین امکانات یوحود نداشت پاپاراتزی ها دردسر زیادی برای ورزشکاران به وجود آورده بودند اما با تکنولوژی های جدید مسئولان خیلی از باشگاه های اروپایی خودشان افرادی را استخدام می کنند تا با گرفتن آتو از ورزشکاران برگ برنده ای را برای ثبت قرارداد های بلند مدت با آنها داشته باشند.بر اساس اخبار رسیده یکی از دلایلی که سعید عزت اللهی ملی پوش فوتبال ایران می خواهد از لیگ برتر روسیه خارج شود همین اتفاق است.او به دوستان نزدیکش گفته است:«مدام احساس می کنم کسی مثل سایه دنبالم است.
 
من قبل از اینکه به لیگ روسیه بیایم با خیلی از دوستانم مشورت کردم.آنها توصیه های لازم را به من کردند.خیلی ها می گفتند که در روسیه باید حسابی حواست جمع باشد چون آنها مشکل ساز می شوند و برای دراختیار داشتن بازیکن دست به هر کاری می زنند.دوست ندارم در اینجا برایم مشکلی ایجاد شود.» سردار آزمون هم زمانی که می خواست به روسیه برود با چنین توصیه هایی روبرو شد.او البته خانواده و به خصوص پدرش را هم در کنارش دارد.خود او زمانی که به نود آمده بود می گفت:«پدرم نمی گذارد آب از آب تکان بخورد.خوب یادم می آید سال هایی که تازه لژیونر شده بودم او پیش من مانده بود.به هر حال پدر هست و دل نگران.»آزمون از این هم گفته بود که خطر همه بازیکنانی که در لیگ های اروپایی بازی می کنند را تهدید می کند و ممکن است گاهی در دام هایی گرفتار شوند که خودشان هم فکرش را نمی کنند.


خانم کلاهبردار و حق السکوت از بعضی فوتبالیست ها

همین چند وقت پیش بود که خبر رسید خانمی از یک سری از بازیکنان فوتبال اخاذی می کنند.پس از تشکیل پرونده شکایت های متعدد مشخص شد که این خانم در دوبی ساکن است و به بهانه های مختلف با بعضی از فوتبالیست ها رابطه برقرار می کند.او سپس با استفاده از فیلم ها و عکس هایی که دارد اقدام به سوء استفاده از آنها می کند.خیلی از بازیکنان فوتبال در دام این خانم افتاده اند و جالب اینجاست که باج های زیادی را به او داده اند.البته از زمانی که شکایت های متعدد انجام شده است دیگر خبری از این نیست که فلان فوتبالیست در دام این کلاهبردار حرفه ای گرفتار شده باشد.

رخنه به جمع فوتسالیست ها
 
دو هفته پیش بود پرونده ای در یکی از کلانتری های تهران باز شد.با این مضمون که  خانمی شهرستانی با چهار- پنج ملی پوش فوتسال ارتباط گرفته و بعد از گذشت مدتی نقشه‌اش را پیاده می‌کند. جالب اینجاست که او پس از اینکه تیرش به سنگ می خورد، موضوع شکایت را مطرح می‌کند و مبلغ زیادی را از ملی‌پوشان می‌خواهد. شکایت او نیز ابتدا به حراست فدراسیون فوتبال بوده و سپس به مراجع قضایی بالاتر کشیده شده و هنوز خبر جدیدی از این شکایت در دست نیست. هشدار را جدی بگیرید.
 
یکی از مربیان مطرح  فوتسال با اشاره به اتفاقی که برای چند ملی پوش افتاده است در انی مورد می گوید:«اصلا دوست ندارم ملی پوشان فوتسال وارد چنین فضاهایی شوند چون برخی از آنها بسیار آدم‌های متدینی هستند و هیچ اتهامی به آنها وارد نیست. قطعا هدف خانمی که با چند ملی پوش ارتباط برقرار کرده، سودجویی بوده و همین که همزمان با چند ملی پوش، آن هم در دو رشته فوتسال و فوتبال ساحلی ارتباط گرفته، گویای همه چیز است.»او ادامه داد:«من از همه ورزشکارانی که معروف هستند،حتی غیر معروف ها،خواهش می کنم که مراقب رفتارهای خودشان باشند و آینده خودشان را خراب نکنند.هدف خیلی از کسانی که به سمت شما می آیند فقط سوء استفاده است و بهتر است حسابی حواس شان جمع باشد.من خودم در ماجرای مربوط به فوتسالیست ها ورود کرده ام و اجازه نمی دهم تا دیگران هم وارد این بازی شوند.»
 
 
 
 
منبع: خبرآنلاین
کد خبر 67441

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha