3 کامیون جدید در زامیاد رونمایی شد+تصاویر

پرشین خودرو: وزیر صنعت، معدن وتجارت با حضور در شرکت زامیاد از 3 خودروی جدید این شرکت رونمایی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، محمدرضا نعمت زاده در بازدید از شرکت زامیاد که با حضور رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا، جمعی از معاونان و مدیران وزارت صنعت و مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا برگزار شد از سه خودروی تجاری کامیون یورو کارگو و کشنده های استرالیس 500  و 540 رونمایی کرد.
 

 

وزیرصنعت، معدن وتجارت در این دیدار با اشاره به ضرورت توجه به رضایت مشتریان، کیفیت محصولات و نوع آوری در تولیدات جدید این شرکت گفت: با توجه به قدمت و سابقه زامیاد در زمینه تولید محصولات تجاری این مجموعه می تواند در عرصه تولید خودروهای تجاری سبک و نیمه سنگین نقش اصلی را در صنعت کشور ایفا کند.

وی افزود: اجرای برنامه توسعه در زامیاد باید با محوریت توجه به اولویت های بازار و الزامات قانونی پیگیری شود.

 

 

مهندس نعمت زاده تصریح کرد: همزمان با تغییرات استاندارهای داخلی و خارجی باید محصولات تولیدی در صنعت خودرو کشور بروزرسانی شده و از ایده های جدید در این عرصه استفاده شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: شرکت زامیاد تجربیات بسیار خوبی دارد و با توجه به سابقه چندین دهه حضور در عرصه تولید کشور می تواند اقدامات جدیدی در زمینه تولید محصولات تجاری مورد نیاز در بازار داخل و خارج انجام دهد.

مهندس نعمت زاده خاطرنشان کرد: صنعت خودروسازی کشور در زمینه مهندسی تولید قابلیت ها و دانش بسیار خوبی دارد که این توانمندی باید در زمینه مهندسی محصول نیز بکار گرفته شود.

وزیر صنعت ، معدن وتجارت در ادامه با بیان این مطلب که نوع آوری و استفاده از دانش روز باید در تولید استفاده شود تاکید کرد: در همکاری های خارجی باید انتقال فن آوری به داخل کشور مورد توجه قرار گیرد.

مهندس نعمت زاده گفت: برنامه توسعه محصول زامیاد از جمله برنامه های مناسب در صنعت خودرو است که باید ادامه یابد.

 

 

به گزارش پرشین خودرو، در ابتدای این نشست مهدی جمالی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا و فریدون حمیدی مدیر عامل شرکت زامیاد گزارشی از روند فعالیت های در سطح مجموعه زامیاد و اجری برنامه های توسعه محصولات جدید و ارتقاء محصولات کنونی و فرآیند مذاکره با شرکای تجاری بین المللی ارائه کردند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیئت همراه در ادامه ضمن بازدید از خطوط مختلف تولید در شرکت زامیاد از نزدیک در جریان امکانات و تولیدات جدید این شرکت قرار گرفتند. گفتنی است سه محصول جدید شرکت زامیاد با قابلیت های متفاوت براساس همکاری با شرکای تجاری اروپایی تولید شده و از نظر کیفی در بالاترین سطح قرار دارند.

 

 

 

کد خبر 67484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha