50 وظیفه برای انجمن قطعه سازان تعریف شده است/ وظیفه ما تنها وکالت قطعه سازان نیست

پرشین خودرو: یکی از اتفاقاتی که صنعت خودرو و قطعه سازی کشور را متحول می کند، حضور شرکت های بزرگ خودروسازی و قطعه سازی جهانی و تشکیل جوینت ونچرهای بین المللی با ایشان است.

رضا رضایی رییس انجمن قطعه سازان ایران، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، ضمن بیان این مطلب گفت: یکی از مهمترین وظایف انجمن قطعه سازان ایران استفاده از فرصت هایی است که برای همکاری و شراکت میان قطعه سازان ایرانی و بزرگان این صنعت در جهان پیش می آید و چهارمین همایش خودرو در تهران نیز یکی از همین فرصت های ناب است.
وی ادامه داد: متاسفانه یکی از نقاط ضعف انجمن تا کنون، درک ناقص اساسنامه انجمن توسط اعضا بوده است. در اساسنامه انجمن اهداف و وظایف هیات مدیره و مجموعه انجمن به خوبی تدوین شده است که می تواند بهترین راه توسعه را برای اعضا ایجاد کند اما در حال حاضر اعضای انجمن ما، به انجمن تنها به چشم وکیل خود برای گرفتن حق و حقوقشان از خودروسازان نگاه می کنند.
رضایی افزود: ایجاد فرصت های آموزشی، آماده کردن مقدمات برای شرکت در نمایشگاه های بین المللی، باز کردن راه برای انتقال دانش و فن آوری، ایجاد فرصت مشارکت با انجمن های قطعه سازی سایر کشورها و کمک به تشکیل جوینت ونچر های بین المللی تنها بخشی از 50 مورد وظیفه ای است که برای انجمن پیش بینی شده است.
رییس انجمن قطعه سازان ایران تاکید کرد: بی شک در چهارمین همایش بین المللی خودرو به دنبال تحقق بخشی از وظایف 50 گانه خود بوده و سعی می کنیم از این فرصت بهترین استفاده را بکنیم.
وی تصریح کرد: انجمن قطعه سازان با تدوین برنامه ای مدون با تمام قوا در همایش چهارم صنعت خودرو که طی روزهای 24 و 25 بهمن ماه جاری برگزار می شود شرکت کرده و از فرصت های بدست آمده نیز استفاده خواهد کرد.

کد خبر 67494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha