کد خبر 6750
۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۹
دستگاه پارك هوشمند خودرو ساخته شد

پرشین خودرو: مبتکر نایینی دستگاه پارک هوشمند خودرو ساخت‌ه است که رانندگان خودروها می‌توانند به وسیله نصب این دستگاه در خودرو با قابلیت تعیین فاصله قانونی، خودروی خود را پارک کنند‌.

به گزارش«پرشین خودرو»، مبتکر نایینی دستگاه پارک هوشمند خودرو ساخت‌. رانندگان خودروها می‌توانند به وسیله نصب این دستگاه در خودرو با قابلیت تعیین فاصله قانونی تا جدول و جلوگیری از برخورد با جدول‌، خودروی خود را پارک کنند‌. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین، گفت‌: پارک نکردن درست خودرو در کنار خیابان موجب بروز تصادفات درون شهری می‌شود که با نصب این سامانه بر روی خودروها می‌توان فاصله قانونی تا کنار خیابان را رعایت کرد و سطح ایمنی خودروها را تا حد چشمگیری بالا برد. ستاری با اشاره به اینکه برای ساخت این دستگاه 40 هزار تومان هزینه شده است افزود: در صورتی که این دستگاه به تولید انبوه برسد کمتر از 10 هزار تومان هزینه دارد. این دستگاه به طول و عرض 10 سانتی‌متر شامل سنسورهایی است که در زیر یا بدنه خودرو نصب می‌شود‌. این اختراع در اداره ثبت اختراعات و مالکیت صنعتی به شماره 70126 ثبت شده است‌.
کد خبر 6750

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    0 0
    با سلام .من دانشجوی رشته کامپیوتر هستم و برای پروژه پایان ترم موضوع نحوه ساخت دستگاه پارك هوشمند خودرو رو انتخاب کردم اگه ممکنه منو راهنمایی کنید با تشکر .mohammad_2007_o@yahoo.com