آخرین وضعیت جاده‌های خوزستان در پی بارش برف و باران شدید

پرشین خودرو: رییس پلیس راه خوزستان گفت: به‌علت شرایط جوی در حال حاضر تردد بدون زنجیر چرخ در محور تاراز ممنوع اعلام شده است.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ «رضا دولتشاهی» ، اظهار کرد: در حال حاضر هیچکدام از محورها و جاده‌های استان خوزستان مسدود نیستند. محور تاراز نیز با وجود بارندگی های شدید قابل تردد است.

وی افزود: اکنون نیروهای پلیس راه در ورودی محور تاراز حضور دارند و با توجه به بارش برف و به تبع آن امکان بروز مشکل در این منطقه، تنها به خودروهای دارای زنجیر چرخ اجازه تردد می‌دهند.

رییس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: در محور اندیکا به سمت شهرکرد نیز تنها برای تردد کامیون‌ها، تریلرها و خودروهای سنگین محدودیت تردد وجود دارد و تردد خودروهای سواری در این محور مشکل خاصی ندارد.

دولتشاهی عنوان کرد: به علت بارندگی، برخی جاده های خوزستان و به ویژه محورهای ایذه-دهدز و اندیکا به سمت شهرکرد دچار لغزندگی شدید هستند و بنابراین رانندگان باید سرعت مطمئنه و فاصله طولی را حتما مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به امکان بروز مشکل در محور تاراز بیان کرد: از مردم می‌خواهیم حتی الامکان مسافرت‌های خود به منطقه تاراز را در زمان کنونی کم کنند زیرا این منطقه و به ویژه در گردنه تاراز ثبات ندارد و امکان ایجاد مشکل در تاراز برای رانندگان وجود دارد.

رییس پلیس راه خوزستان افزود: از مردمی که قصد مسافرت به تاراز را دارند می‌خواهیم قبل از آغاز سفر با توجه به سرمای شدید در این منطقه، وضعیت بخاری و ایمنی خودروی خود را حتما بررسی کنند و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

ایسنا

کد خبر 67500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha