کد خبر 67520
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
۲۶ دفتر گمرکی از ترخیص لوازم یدکی منع شدند

پرشین خودرو: بر اساس یک بخشنامه گمرکی، ۲۶ دفتر گمرکی از جمله دفاتر استان بوشهر از جمله دیر، بولخیر، دیر و سجافی از ترخیص و تشریفات واردات لوازم یدکی منع شدند.

به گزارش  پرشین خودرو،  گمرک در بخشنامه‌ای 26گمرک و بازارچه‌های مرزی را از لیست ترخیص و واردات قطعی لوازم یدکی خارج کرد. پیشین از این همه گمرکات از جمله دفاتر گمرکی واقع در استانهای محروم نیز امکان انجام تشریفات واردات و ترخیص لوازم یدکی خودرو را داشته‌اند.

در این بخشنامه آمده است، پیرو بخشنامه 75480 مورخ 94/4/24 معاون محترم فنی و امور گمرکی وقت(موضوع تعیین گمرکات تخصصی در رویه‌های واردات قطعی و صادرات قطعی) و بخشنامه ‌های پیروی آن منتهی به بخشنامه شماره 19688 مورخ 94/10/19 و در اجرای تصمیمات اتخاذ شده در جلسه مورخ 95/03/05کمیته ارتقا سلامت اداری، مقرر گردید گمرکات ایلام، شهرکرد، سندج، خرم آباد، سرو، خوی، تمرچین، پلدشت، منطقه ویژه اقتصادی پارس، بولخیر، کنگان، دیر، ریگ، دیلم، سجافی، میلک، میرجاوه، پیشین، بم، فریدون کنار، خمیر، تیاب، سیریک، جاسک، هرمز، یزدان و کلیه بازارچه‌های مرزی از پذیرش اظهارنامه و انجام تشریفات گمرکی واردات قطعی لوازم یدکی خودرو و موتور سیکلت خودداری نمایند.

 به تازگی شبهاتی در خصوص ترخیص لوازم یدکی از استانهای جنوبی کشور منتشر شده است. کشورهای چین ژاپن،آلمان، کره جنوبی و آمریکا به ترتیب بیشترین صادرات و جذب مشتری در منطقه خاورمیانه در زمینه قطعات یدکی خودرو دارند

تسنیم

کد خبر 67520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha