کد خبر 67614
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
انهدام باند سرقت خودرو در یاسوج

پرشین خودرو: رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از انهدام باند سرقت خودرو خبر داد و گفت: سارقان 9 خودرو را در چهار استان کشور به سرقت بردند.

به گزارش پرشین خودرو، به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "خداکرم پاکروان" افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهر یاسوج و حومه، رسیدگی به این موضوع، به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پس از دو ماه انجام کارهای پلیسی و اطلاعاتی، موفق شدند سه عضو این باند سرقت خودرو که از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار هستند را شناسایی کنند .

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان پس از شناسایی دقیق محل رفت و آمد این افراد، به صورت نامحسوس سارقان را تحت نظر قرار داده و موفق شدند طی عملیاتی غافلگیرانه، آنها را در مخفیگاهشان که در یکی از روستاهای اطراف شهر یاسوج بود، دستگیر کنند.

پاکروان تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری، به پلیس آگاهی منتقل شدند و در بازجویی‌های فنی پلیس به 9 فقره سرقت انواع خودرو و فروش آنها پس از نمره کردن توسط یکی دیگر از همدستانشان اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه این سه سارق سابقه دار در استان‌های "فارس"،"خوزستان"، "چهار محال و بختیاری" و "اصفهان" اقدام به سرقت خودرو می‌کردند، خاطرنشان کرد: در مخفیگاه این افراد تعدادی خودروی اوراق شده و سالم نیز کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی از رانندگان و مسافربران خواست رانندگانی که قصد جابجایی مسافر بخصوص در جاده‌های برون شهری را دارند فریب پیشنهاد کرایه بالا را نخورند و حتی‌الامکان از تردد در جاده‌های خلوت و در شب بپرهیزند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک فورا با پلیس تماس بگیرند.

سرهنگ پاکروان در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودروی های خود را به وسایل ایمنی و دزد گیر مجهز کنند و اشیا و وسایل قیمتی خود را روی صندلی خودرو و در معرض دید عموم قرار ندهند، همچنین موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند.

ایسنا

کد خبر 67614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha